וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: פורטוגל ניצחה 0:1 את קרואטיה

כריסטיאנו רונאלדו כבש את שער הניצחון עבור יריבת ישראל במוקדמות המונדיאל. בכורה לאלן חלילוביץ' בן ה-16 בקרואטיה

אחרי הניצחון על רוסיה והעלייה (הזמנית) לראשות בית ו' הישראלי במוקדמות הגביע העולמי, פורטוגל שחזרה את התוצאה הערב (שני) עם 0:1 במשחק ידידות נגד קרואטיה בז'נבה, שוויץ. את שער הניצחון כבש כמובן כריסטיאנו רונאלדו, לו היה זה שער מספר 39 במדים הלאומיים, רק שניים פחות מאוסביו האגדי ושמונה פחות משיאן הכיבושים במדי הנבחרת, פדרו פאולטה.

- כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל חוגג שער עם החברים. רויטרס
רחוק רק שני שערים מאוסביו. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ה-10 ביוני הוא יום פורטוגל, וגם הנבחרת הוסיפה לאווירת החג של העם הפורטוגלי עם ניצחון על הנבחרת אותה ניצחה 0:2 במשחק ידידות ב-2005 וכן 0:3 בשלב הבתים של יורו 1996. קרואטיה הגיעה אחרי ההפסד הביתי המפתיע 1:0 לסקוטלנד, ולא מצאה דרך לעצור את רונאלדו. כוכב ריאל מדריד החמיץ בדקה ה-17, אבל בדקה ה-36 כבר מצא את הרשת. סילביו החל את ההתקפה מצד ימין והעביר רוחב לסילבסטרה וארלה שהשאיר בעקב. רונאלדו סחב את הכדור לרגל שמאל ומ-14 מטרים בעט שטוח לפינה של דניאל סובשאיץ', שוערה של מונאקו. חמש דקות לאחר מכן רונאלדו נגח לקורה, וקרואטיה ירדה בפיגור מינימלי למחצית.

וייריניה החליף את רונאלדו עם פתיחת המחצית השנייה, בעוד האוהדים הקרואטים המתינו בעיקר לילד הפלא אלן חלילוביץ', בנו של סיאד, שחקן הפועל באר שבע לשעבר. בדקה ה-50 איגור שטימאץ אכן העניק לכישרון בן ה-16 את הופעת הבכורה וקיבל ממנו כמה דקות טובות לצד המגן השמאלי הרווייה מיליץ' שלבש גם הוא לראשונה את מדי הנבחרת. חלילוביץ' גם כמעט הבקיע את השוויון, אבל אדוארדו הדף בקצות האצבעות ומנע ממנו שער בכורה מרהיב בדקה ה-87, לפני שכמעט היה אחראי לשער עצמי ביזארי בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully