וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ’סטר יונייטד בעקבות בנו של אקס באר שבע

בנו של סיאד חלילוביץ’, אלן בן ה-16, מכונה ”לאו מסי הקרואטי” ו”הדבר הכי גדול מאז מודריץ’”. פרגוסון עוקב, צפו בביצועיו

ביום ראשון האחרון הביסה דינמו זאגרב את סלאבן בלופו 1:4 בחוץ במסגרת המחזור ה-11 בליגה הקרואטית. תוצאה לא מפתיעה כשלוקחים בחשבון את השלטון הבלעדי של הקבוצה מהבירה בליגה המקומית, אבל המשחק בכל זאת עשה כותרות ולא בגלל שהוא עירב את שתי הראשונות בטבלה.

כובש השער הרביעי והאחרון של דינמו, אלן חלילוביץ', הפך למבקיע הצעיר ביותר בתולדות הליגה הקרואטית כשמצא את הרשת בדקה ה-90 - בגיל 16 ו-113 ימים. השיתוף של חלילוביץ' במשחק לא הפתיע אף אחד במולדתו. אחרי הכל, "הכישרון הכי גדול בקרואטיה מאז לוקה מודריץ'" ואפילו "ליאונל מסי הקרואטי", הם רק חלק מהכתרים שהונחתו על ראשו של הנער הצעיר. באנגליה ובקרואטיה מדווחים שריאל מדריד ומנצ'סטר יונייטד כבר עוקבות באדיקות אחר הכישרון הגדול ואולי ינסו לרכוש אותו בקרוב, ושאלכס פרגוסון עצמו מביע בו עניין רב.

חלילוביץ' עצמו מצטנע בינתיים, אבל אין ספק שעוד נשמע עליו רבות: "אל תשוו אותי למסי. אני מעריץ אותו, אבל אני נמצא במקום מאוד רחוק ממנו. המטרה שלי כרגע היא רק להוכיח למאמן דינמו, אנטה צ'אצ'יץ', שהוא יכול לסמוך עלי".

ויש גם נקודה ישראלית - איך לא? אם לאוהדי הכדורגל הישראלי השם חלילוביץ' נשמע מוכר, זה לא במקרה. הכישרון הגדול שנחשב לאחד משחקני העתיד של הכדורגל העולמי, הוא בנו של קשר הפועל באר שבע לשעבר, סיאד חלילוביץ'. הבוסני לבש את מדי הקבוצה מבירת הנגב בעונת 1996/7, זכה איתה בגביע המדינה, ונחשב לאחד מהזרים הטובים ביותר שהגיעו לישראל באותן שנים. בעונת 2001/2 אגב, שיחק גם בעירוני ראשון לציון. לחלילוביץ' האב, שהשתקע בקרואטיה אחרי הפרישה, יש בן נוסף, דינו (14), שמשחק אף הוא במחלקת הנוער של דינמו זאגרב.

צפו במגוון מביצועיו של חילוביץ' הצעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully