וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי בני סכנין נפגשו עם פיראס מוגרבי

14.8.2013 / 13:48

בין השחקן לקבוצה יש עדיין פערים קטנים ותתקיים שיחה נוספת. גורם בסכנין: "עד שלא נחתום כלום לא סגור, נכווינו מספיק"

ראשי בני סכנין נפגשו עם פיראס מוגרבי, שעשוי לסגור בקבוצה בימים הקרובים. מוגרבי, ששוחרר מלאנס הצרפתית, עדיין לא מצא קבוצה ובשבוע האחרון נפגש הן עם הפועל עכו והן עם הפועל חיפה, פגישות שכנראה גרמו לראשי סכנין לדון עם השחקן ולשפר את הצעתם. השיחה הוגדרה חיובית מאוד, נערכה בביתו של השחקן ולא כללה את סוכנו גלעד קצב ששוהה במולדובה עם קובי מויאל.

בפגישה סוכמו פרטים רבים, אך עדיין ישנם פערים לגבי שכרו של השחקן ואורך החוזה. בסכנין מקווים שבימים הקרובים ייסגרו כל הפרטים והשחקן יחתום בקבוצה.

שחקן מכבי נתניה, פיראס מוגרבי. ברני ארדוב
בסכנין לא רוצים להיכוות. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

במועדון לא ממהרים לברך על המוגמר בנושא מוגרבי והיום צפויה להיערך שיחה נוספת בין הצדדים. "נכווינו השנה כמה פעמים כשחשבנו ששחקנים סגורים והם בסוף לא הגיעו", אמר גורם במועדון, "עד שלא נחתום כלום לא סגור. הייתה פגישה חיובית אבל נותרו עוד כמה קצוות לא סגורות".

מוגרבי, 22, ששיחק חמש עונות במכבי נתניה, חתם בקיץ שעבר בלאנס לשלוש שנים לאחר מגעים ממושכים על גובה דמי ההשבחה, אך לקבוצה שסבלה מבעיות כלכליות לקח זמן רב לקבל אישור לעסקה מההתאחדות הצרפתית.

כשמוגרבי כבר אושר, הוא לא קיבל שום הזדמנות מהצוות המקצועי וברוב המשחקים כלל לא נכלל בסגל והסתפק בהופעת ליגה אחת ועוד אחת בגביע. בשל כך, בינואר הושאל חזרה לנתניה. הוא כבש שער אחד, אבל לא עזר לקבוצה לשרוד בליגה. בקיץ שב הקשר לאימונים בלאנס, אך בסופו של דבר שוחרר וחוזהו הותר.

מלבד מוגרבי בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק כשהמשא ומתן מול רביד גזל נמשך כמו גם דימטרי מקרייב שמועמד לקבוצה ובימים הקרובים יקבל הצעה רשמית.גם ויקטור מרעי מועמד ובסכנין יחכו להתפתחויות שלו עם מכבי פתח תקווה. הבלם מור שושן ממשיך לחזור בהדרגה לאימונים ובסכנין מקווים שעד םפתיחת העונה הוא יהיה כשיר ויוכל להיכלל בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully