וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: התקדמות במשא ומתן עם רביד גזל

12.8.2013 / 18:54

הקשר העביר את דרישותיו ומחכה לתשובה, מירקו אורמוש ערך אימון בנפרד. הכנה: הקבוצה סיימה ב-1:1 מול נצרת עילית

רביד גזל, קשרה של הפועל באר שבע בעונה החולפת, מתקרב לבני סכנין, שמנהלת איתו בימים האחרונים משא ומתן מתקדם. כזכור, כבר לפני חודש וחצי פנו בסכנין לגזל שבדק אופציות נוספות, אך בימים האחרונים המשא ומתן הפך לרציני יותר. לוואלה! ספורט נודע שגזל העביר את דרישותיו לראשי סכנין, כשאלו הבטיחו לנסות לגייס את הכסף שהשחקן דורש בתוך כמה ימים כדי לחתום רשמית על החוזה.

רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
המחליף של אורמוש? רביד גזל/ברני ארדוב

המאמן מרקו בלבול מעוניין מאוד בגזל, ולוחץ על ההנהלה להחתימו במקום מירקו אורמוש ששוחרר. אגב, אורמוש אתמול הגיע כרגיל לאימון ורצה להתאמן בצד, כפי שעשה מאז ההודעה על שחרורו, אלא שבמועדון הבהירו לו שהוא יהיה רשאי להתאמן רק לאחר שהקבוצה תסיים את האימון, מה שהכעיס מאוד את השחקן שחש פגוע מהתנהלות המועדון כלפיו.

מלבד גזל, בסכנין מעוניינים להוסיף לסגל חלוץ מרכזי זר, שישחק בעמדה תשע. מי שחזר אתמול לאימונים חלקיים הוא הבלם מור שושן שהתאמן כמעט לאורך כל האימון והבהיר לצוות שהוא חש טוב יותר. שושן לא לקח חלק במשחק האימון מול הפועל נצרת עלית מהליגה הלאומית, אך צפוי לחזור לקראת סוף השבוע לאימונים רגילים כשבמועדון מקווים שהוא יהיה כשיר למשחק הראשון בליגה מול קבוצתו בעונה שעברה, הפועל תל אביב, בעוד פחות משבועיים.

ללא שושן, בני סכנין אכזבה פעם נוספת במשחק מול יריבה מהלאומית, כשסיימה ב-1:1 מול הפועל נצרת עילית. השחקנים של מרקו בלבול הראו שהם עדיין לא מוכנים לליגה, כשלקראת סוף המחצית הראשונה העלה איברהים בסיט את הקבוצה מהלאומית ל-0:1. במחצית השנייה נכנס הספרדי כריסטיאן הידאלגו, שעדיין לא כשיר ל-90 דקות, ועורר מעט את המשחק של סכנין. בדקה ה-65 היה זה מוחמד כליבאת, הטוב בשורות סכנין במשחק, שהשווה את התוצאה.

כריסטיאן הידאלגו שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
עורר את המשחק. כריסטיאן הידאלגו/אדריאן הרבשטיין

(עדכון ראשון: 13:23)

בני סכנין בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully