וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: נסיונות להחתים את דימיטאר מקרייב

13.8.2013 / 23:10

חלוץ אשדוד לשעבר מועמד, הקבוצה גיששה אצל ויקטור מרעי. אורמוש ייפגש עם ראשי המועדון כדי להגיע לסיכום על עתידו

ראשי בני סכנין ייפגשו מחר (רביעי) עם מירקו אורמוש ונציגיו כדי לנסות ולהגיע לסיכום בכל הנוגע לשחקן ולעתידו. כידוע, לפני כשבועיים הודיעו בסכנין לשחקן הקרואטי כי למרות שחתם רק לפני יותר מחודש הוא משוחרר מהקבוצה, זאת לאור החלטתו של המאמן מרקו בלבול. השחקן שהופתע מאוד מהעניין, דרש מסכנין לכבד את חוזהו ולשלם לו את מלוא משכורתו ולאפשר לו להתאמן.

אלא שאז החלה סוג של מלחמת התשה כאשר השחקן לא הורשה להתאמן עם הקבוצה, לאחר מכן התבקש להמתין עד סוף האימון של הקבוצה כדי לערוך אימון לבד והמשיך בדרישה לפנות את הדירה ולהחזיר את הרכב. הפעולות של הקבוצה כנגד השחקן הכעיסו מאוד את אורמוש ואת נציגיו ומחר צפויה הסוכנת של השחקן ויקי ואקנין להיפגש עם ראשי סכנין כדי לפתור את העניין.

מירקו אורמוש שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
מלחמת התשה מול סכנין. אורמוש/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים, מבלי קשר לאורמוש, בסכנין ממשיכים לחפש חיזוק כשבלבול מעוניין בחלוץ זר ובעוד שחקן באמצע המגרש כשרביד גזל הוא המועמד המוביל ואיתו כבר מתקיים משא ומתן. גם אופציית פיראס מוגרבי וחסן אבו זייד עוד לא ירדו סופית מהפרק אך בשלב זה בסכנין מעדיפים את גזל.

שחקן נוסף שהוצע לקבוצה ועשוי לבוא בחשבון הוא ויורל פרפלאה שנבחן בהפועל חיפה. הקשר הרומני שהרשים במדי חיפה לא חתם בסופו של דבר בשל החתמתו של דריו פרננדס ובסכנין עשויים להביא אותו למבחנים כדי לראות אותו מקרוב.

(עדכון ראשון: 14:10)

רביד גזל שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בסכנין רוצים אותו. רביד גזל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully