וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוסיי היה מוכן לוותר על ליאונל מסי ללא תמורה"

לפי ה"אס", עקב חובות ברצלונה ב-2003 רוסיי, ששימש מנהל תפעול, רצה להפסיק לממן את משפחת מסי ולהיפרד מהכישרון

ספורט 2

בתקציר: באיירן מינכן מנצחת את ברצלונה ומסי 0:2 במשחק הכנה

יכול להיות שההיסטוריית הכדורגל הייתה שונה לגמרי, אלמלא התעקשותם של פפ גווארדיולה וגיירמו הויוס להשאיר את ליאונל מסי בברצלונה בכל מחיר. "אס" הספרדי מדווח כי לפני עשר שנים נשיא ברצלונה כיום סנדרו רוסיי, ששימש אז מנהל תפעול במועדון, היה מוכן לוותר על הכוכב הארגנטינאי ללא כל תמורה. לפי ה"אס", בשנת 2003, כשחואן לאפורטה נכנס לתפקידו כנשיא, ברצלונה התמודדה עם משבר כלכלי עמוק. אחרי שאיבדה את ג'רארד פיקה למנצ'סטר יונייטד ואת ססק פברגאס לארסנל, גם מסי היה בין המועמדים לעזוב יחד עם אביו חורחה, שוויזת התושב שלו פגה.

ליאונל מסי באימון ברצלונה בבלומפילד. ברני ארדוב
ולחשוב שגווארדיולה והויוס לא היו מצליחים לשכנע את ההנהלה. מסי/ברני ארדוב

רוסיי, כך לפי ה"אס", סבר כי כדי לצמצם בהוצאות המועדון על מסי ואביו לעזוב. כזכור, ברצלונה מימנה במשך כמה שנים את הטיפולים של מסי ואת שהותו בספרד. מסי חי בתקופה ההיא עם אביו ואמו בברצלונה והוצאותיהם מומנו על ידי המועדון. לפי כתב ה"אס" סנטי חימנס, "חורחה מסי הודיע לברצלונה שוויזת התושב שלו פגה ואין לו ולמשפחתו ברירה אלא לחזור לארגנטינה, רוסיי לא שלל זאת ושקל לוותר על מסי ללא תמורה".

צוות מאמני הנוער אז, פפ גווארדיולה וגיירמו הויוס, חוללו מהומה כששמעו שיש מי שחושב לוותר על היהלום אותו טיפחו, והזהירו את ההנהלה כי מדובר בטעות איומה. בהנהלה היו מי שסברו כי מדובר בצעד נכון והגיוני, אולם הויוס, ששימש מאמן ברצלונה ב', טען שלברצלונה אסור בשום אופן לוותר על השחקן. "רוסיי הבין את טענותיו, אך ידיו היו קשורות ולא היה לו כסף לממן את משפחת מסי". בסופו של דבר, כדי להשאיר את מסי בקבוצה, חבר של הויוס, אדם בשם אנטוני וילאלטה, הסכים להעסיק את חורחה מסי בתמורה לאחוזים מהחוזה שייחתם עם מסי אם ישחק בקבוצה הבוגרת של המועדון. לפי ה"אס" החוזה בין הצדדים לא נחתם מעולם על נייר רשמי והעניין נדון בימים אלה בבית המשפט בספרד.

בתחילת החודש רוסיי טען כי שוויו של מסי הוא 580 מיליון יורו, קצת יותר ממה שסבר לפני עשור, לפי הפרסום ב"אס". "זה מה שיצטרכו לשלם אם ירצו לרכוש את מסי", אמר רוסיי והוסיף, "כל השחקנים בברצלונה יכולים לעזוב אם הם רוצים - מלבד מסי".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ברצלונה, סנדרו רוסיי, נתב"ג. ניב אהרונסון
היום הוא אומד את שוויו של מסי קצת אחרת. רוסיי/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully