וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיליפה סקולארי רומז: ברצלונה משקרת לגבי ניימאר

הברזילאי תוקף את הקאטלנים לגבי הטענות לאנמיה של הכוכב בקונפדרציות. וגם: הסטטיסטיקה המדהימה של בארסה בהכנה

שחקני ברצלונה עברו לא מעט בקיץ האחרון, אם זה בטיסות, במשחקי אימון או בעשרות אלפי חתימות שהם העניקו לאוהדים הנרגשים. אחד מהשחקנים שעבר הכי הרבה הוא ללא ספק ניימאר, שהוסיף גם הופעה עם נבחרת ברזיל בגביע הקונפדרציות. רק לאחר סיום הקמפיין הודיע השחקן לתקשורת שהוא סובל מאנמיה, שהשפיעה גם על המשחק שלו בנבחרת. אלא שהערב (שלישי) עלו טענות שהשמועות על מחלתו של הברזילאי הן שקריות, והן מגיעות מלא אחר מאשר מאמן נבחרת ברזיל, פיליפה סקולרי.

"זה בלתי אפשרי שלניימאר יש אנמיה", אמר סקולארי במסיבת העיתונאים לפני משחק האימון של הנבחרת מול שוויץ. "הוא היה בברצלונה לפני גביע הקונפדרציות והוא היה במצב מושלם. נראה שהם (ברצלונה) יודעים הכל, ושהם תמיד צודקים אבל ברור שניימאר איבד ממשקלו לאחר הניתוח שעבר".

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל חוגג שער בגביע הקונפדרציות. Clive Rose, GettyImages
היתה אנמיה או לא היתה אנמיה? ניימאר/GettyImages, Clive Rose

ואם כבר ברצלונה - אומרים שהיא מקרטעת, רומזים שהיא נחלשה, אך אם לשפוט על פי הנתון הבא, הענקית הקאטלנית בגרסת 2013-2014 עשויה להיות דורסנית מתמיד: באתר הקטלאני "ספורט" בדקו ומצאו כי מאזן השערים של ברצלונה במהלך תקופת ההכנה לעונה היה הטוב ביותר שלה מזה כעשור. חרארדו מרטינו אמנם הצטרף מאוחר להכנות של בארסה והגיע רק לאחר ההרעה במצבו הבריאותי של המאמן הקודם טיטו וילאנובה, אך זה כנראה לא מפריע יותר מדי לליאונל מסי וחבריו במדי הבלאוגרנה.

בששת משחקי ההכנה שלה כבשה ברצלונה לא פחות מ-27 שערים בסך הכל, שמהווים 4.5 שערים בממוצע למשחק. יש לסייג ולומר כי היריבות אותן פגשו הקטלאנים היו חלשות יחסית, וביניהן סנטוס הברזילאית, ולרנגה הנורבגית, גדנסק הפולנית ואפילו יריבה מלזית. כשפגשה קבוצה מהליגה שלה - באיירן מינכן - הפסידה 2:0. ובכל זאת, היחידה שהתקרבה למספרים הללו הייתה ברצלונה בגרסת 2008-2009, שכבשה 26 שערים והתמודדה מול קבוצות חזקות כמו טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי. העונה ההיא, רק כדי לסבר את האוזן, הסתיימה בטרבל אדיר וזכייה באליפות, בגביע המלך ובליגת האלופות.

אם הקבוצה של טאטה תוכל אפילו להתקרב לקבוצה הנהדרת ההיא, בה סמואל אטו וליאונל מסי (שקיבל לראשונה את המפתחות עם עזיבתו של רונאלדיניו), הרי שמצפה ליריבותיה ברחבי היבשת אתגר קשה במיוחד. מי שהוליך את טבלת הכובשים של ברצלונה במהלך משחקי ההכנה, איך לא, הוא ליאונל מסי, שמצא את הרשת חמש פעמים. אחריו נמצא פדרו שכבש ארבעה. שחקן הרכש החדש והמסקרן, ניימאר כמובן, הסתפק שני שערים בלבד לעת עתה.

ברצלונה תפתח משחקיה בליגה הספרדית כבר ביום ראשון הקרוב במשחק ביתי מול לבאנטה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
שוב מוכן לכבוש את היבשת. מסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully