וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.8

אינטר שאלה מגן מצ'לסי, פיורנטינה חושקת בצ'אבי אלונסו, בייל בהצהרה כעוסה, סיטי רודפת אחרי פפה, די סנטו בגרמניה

העברות

* החלוץ הברזילאי דייגו קוסטה האריך את חוזהו באתלטיקו מדריד עד 2018. הוא כבש בעונה שעברה 20 שערים בכל המסגרות וסייע לאתלטיקו לזכות בגביע. "הארכת החוזה שלו הייתה אחת מהמטרות העיקריות שלנו", אמר המנהל הספורטיבי, חוסה לואיס קאמינרו.

* קשר מאיורקה חאבי מארקס (27) הושאל לעונה אחת לעולה החדשה ללה ליגה אלצ'ה.

* אודינזה השאילה לווטפורד את בלם נבחרת אלג'יריה, אסעיד בלקלאם (24), אותו היא החתימה בהעברה חופשית לפני כחודש וחצי מקבוצת קביליה שבמולדתו. אודינזה ו-ווטפורד נשלטות על ידי אותם בעלים והקבוצה הלונדונית מקבלת מזו האיטלקית שחקנים בהשאלה מדי קיץ.

* החלוץ הארגנטינאי פרנקו די סנטו נחת בגרמניה אחרי שהוא סיכם בוורדר ברמן לארבע שנים והוא יחתום היום אחרי שיעבור בדיקות רפואיות. די סנטו בן ה-24 שיחק בשלוש השנים האחרונות בוויגאן ולפני כן לבש את מדיהן של צ'לסי ובלקבורן. הוא מגיע בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו במדי הלאטיקס.

* חבר חדש במושבת הארגנטינאים בקטאניה: הקבוצה מסיציליה השלימה את רכישתו של המגן-קשר הימני ג'ינו פרוצי מוולס סרספילד. פרוצי בן ה-21 כבר הספיק לרשום 4 הופעות בנבחרת ארגנטינה והוא עלה לקטאניה 3.4 מיליון יורו, אליהם יתווסף תשלום עתידי של 700 אלף יורו. ולס גם תקבל 15 אחוזים מהמכירה הבאה של השחקן.

* 24 שעות עמוסות ביותר באנדרלכט: הקשר הצ'כי לוקאש מארצ'ק (23) חזר לצ'כיה וחתם בספרטה פראג. מארצ'ק נרכש על ידי אנדרלכט מזברויובקה ברנו הצ'כית בינואר 2010, אבל לא מצא את מקומו בקבוצה הבלגית וחזר למולדתו. בעונה שעברה הוא שיחק כמושאל בהירנביין ההולנדית.

* בהמשך האלופה הבלגית גם השאילה לפיינורד את החלוץ השבדי סמואל ארמנטרוס (23), אותו היא רכשה לפני חצי שנה מהראקלס אלמלו תמורת חצי מיליון יורו.

* ולסיכום: הענקית מבריסל רכשה מפרטיזן בלגרד את החלוץ בן ה-18 אלכסנדר מיטרוביץ', שנחשב לאחד מהכישרונות הגדולים בבלקן. מיטרוביץ' יצטרף לבלגים ב-30 באוגוסט ועל פי הדיווחים הוא עלה סכום שנע סביב 5 מיליון יורו.

פרנקו די סנטו שחקן וויגאן נבלם על ידי ווינסטון ריד שחקן ווסטהאם. Paul Thomas, GettyImages
מוויגאן לוורדר ברמן. די סנטו/GettyImages, Paul Thomas

* קשר נבחרת מונטנגרו סימון ווקצ'ביץ' (27) חתם בוויבודינה הסרבית ונעל לפחות כרגע סיבוב ארוך ברחבי אירופה. הוא התחיל בפרטיזן בלגרד, עבר לסאטורן רמנסקויה הרוסית, נמכר לספורטינג ליסבון הפורטוגלית, נרכש על ידי בלקבורן האנגלית ובעונה שעברה נחת בקרפטי לבוב האוקראינית. בסך הכול שולמו עליו למעלה מ-8 מיליון יורו בשבע השנים האחרונות.

* פורטו השאילה לקאסימפשה הטורקית את הקשר אנדרה קסטרו. הפורטוגלי בן ה-25 מצטרף לפרויקט השאפתני של הקבוצה מאיסטנבול, שהחתימה בשבועות האחרונים שחקנים בולטים כמו ריאן באבל, ריאן דונק, סנחריב מאלקי, אורהאן שאם ואסקיאל סקריונה.

* שחקן הכנף בורק דוצ'קאל הצטרף לספרטה פראג אחרי שנתיים ברוזנבורג הנורבגית. הצ'כי בן ה-24 כבש 29 שערים ובישל 29 נוספים ב-80 הופעות בכל המסגרות במדי הקבוצה מטרונדהיים.

* סביליה השאילה להרקולס אליקנטה מליגת המשנה בספרד את הקשר בן ה-24 חאבי הרבאס. סביליה קנתה אותו לפני כשנה וחצי מקורדובה, שם הוא גם בילה כמושאל בחצי העונה השני של 2012-13.

* מאורו פורמיקה עזב את בלקבורן וחתם בקורס אסול המקסיקנית. הארגנטינאי בן ה-25 חוזר ליבשת אמריקה אחרי שנתיים וחצי שלפניהן הוא שיחק בניואל'ס אולד בויס.

* הושלמה העברתו של המגן הימני הברזילאי וואלאס מצ'לסי לאינטר. השחקן בן ה-19 עבר בדיקות רפואויות הושאל לנראזורי לעונה אחת.

* יוסוף חאג'י הוותיק חזר לאירופה אחרי שנה באל עראבי הקטארית וחתם באלזגיאספור הטורקית. המרוקאי בן ה-33 שיחק מ-1998 עד 2012 בנאנסי, באסטיה וראן - כולן קבוצות צרפתיות כמובן.

* הבלם מחוף השנהב מרקו זורו (29) חתם לשלוש שנים באופי כרתים היוונית. הוא שוחרר מאנז'ר הצרפתית ושיחק בעבר בין היתר באיטליה, פורטוגל ורומניה.

סמואל אטו שחקן אנז'י מחצ'קאלה. רויטרס
קשה לראות אותו עוזב את אנז'י. סמואל אטו/רויטרס

שמועות

* נציגי נאפולי נפגשו עם חלוץ יובנטוס אלסנדרו מאטרי, והציעו לו חוזה בסך 2.7 מיליון יורו לחמש שנים. בתוך כך, סוכנו של החלוץ הגנאי הכישרוני של יובה, ריצ'מונד בואקייה, רמז כי הגברת הזקנה עשויה להעבירו: "אחרי הסופרקאפ מול לאציו, קונטה יחשוב על עתידו בקבוצה".

* סוכנו של סמואל אטו, פפינו טירי, מצפה שהחלוץ ימשיך בקבוצת אנז'י מחצ'קלה, וזאת למרות המגעים שמתנהלים עם אינטר מילאנו וצ'לסי. "אטו שחקן אנז'י ועם כל התנאים בחוזהו קשה לראות אותו עוזב", אמר טירי. בתוך כך, "סקיי ספורט איטליה" מדווח שמנצ'סטר יונייטד פנתה לסוכנו של אטו והתעניינה ברכישת הקמרוני.

* כתב GolTV Latin American מרטין צ'ארקוורו צייץ בטוויטר: "לואיס סוארס אמר לי שלא יעזוב את ליברפול, ויחתום על הארכת חוזה בקבוצה".

* קשר אינטר הוותיק אסטבן קמביאסו ממתין לחזוה חדש במועדון: "לא חתמתי עדיין על כלום, אבל לדעתי לא יהיו בעיות".

* המנהל הספוטיבי של פיורנטינה, אדוארדו מאצ'יה, יצר קשר עם קשר ריאל מדריד צ'אבי אלונסו במטרה לשכנעו לעבור לפירנצה. לשחקן חוזה בברנבאו עד לקיץ 2014.

* סוכנו של קשר באיירן מינכן לואיז גוסטבו טוען שנאפולי מקדימה את ארסנל במרוץ אחר השחקן. "כמו שאני רואה את המצב, נאפולי זה לא מועדון שאתה מסרב לו", אמר הסוכן ג'אקומו פטרליטו ל-TMW, "נאפולי היא הבחירה הראשונה בגלל העיר והפרויקט שנבנה שם".

* מונאקו מעוניינת בשוער סמפדוריה סרחיו רומרו והצדדים מנהלים משא ומתן. "אנחנו עובדים על זה, דבר אינו סגור", אמר סוכנו של השוער מינו ראיולה.

* רשת "סקיי ספורט" מדווחת שסנדרלנד קרובה לסגור את עסקת רכישתו של מגן ולנסיה עלי סיסוקו. גם ליברפול מעוניינת בצרפתי.

* "הסאן" מפרסם כי גארת' בייל אמר לחבריו בנבחרת וויילס: "לעולם לא אלבש שוב את חולצת טוטנהאם". לפי הדיווח, הקשר נחוש לעזוב לריאל מדריד ואמר כי היה "מיואש" כשיו"ר התרנגולים דניאל לוי דחה את הצעת הבלאנקוס.

* בספרד מספרים שמנצ'סטר סיטי מגבירה את המאמצים לרכוש את בלם ריאל מדריד, פפה. המנהל הספורטיבי צ'יקי בגיריסטיין כבר המריא לספרד והוא לא מתכוון לחזור בלי חניזוק למרכז ההגנה.

אלסנדרו מאטרי שחקן יובנטוס חוגג מול סלטיק. AP
יחליף את קבאני בנאפולי? מאטרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully