וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האפיפיור לכוכבי ארגנטינה: "יש לכם אחריות עצומה"

ליאונל מסי וחבריו נפגשו עם פופ פרנציסקוס בוותיקן והעניקו לו מתנה לקראת המפגש מול איטליה: "מזל שזה משחק ידידות"

המסע של ברצלונה וליאונל מסי ברחבי העולם החל עם ביקור נדיר בישראל ומפגש עם הנשיא שמעון פרס וראש הממשלה בנימין נתניהו. מאז מסי כבר הספיק לעבור גם בתאילנד ומאלזיה ולזכות לכבוד מלכים, אבל כעת הוא נמצא באיטליה יחד עם נבחרתו ארגנטינה, כאשר זו תפגוש את הנבחרת המקומית למשחק ידידות מחר (רביעי).

ליאונל מסי נפגש עם האפיפיור. GettyImages
שני כוכבי על ארגנטינאיים. מסי והאפיפיור במפגש מרגש/GettyImages

מסי עצמו , אגב, ייעדר סופית מהמשחק, ואפילו לא יהיה שם כדי לצפות בו מהיציע. הפרעוש ימריא היום (שלישי) לברצלונה על מנת להתכונן למשחק פתיחת העונה בליגה הספרדית ביום הראשון הקרוב מול לבאנטה. אבל האליל הארגנטינאי ניצל את ביקורו בארץ המגף כדי להיפגש עם לא אחר מאשר האפיפיור פרנציסקוס. כידוע, פרנציסקוס הוא לא רק ארגנטינאי - הוא אף היה בעבר כדורגלן. כזכור, כוכב העבר האגדי של ארגנטינה אלפרדו די סטפאנו חשף בעבר שהוא והאפיפיור הנבחר, חורחה מריו ברגוליו (שזכה לכינוי פרנציסקוס), שיחקו בילדותם ביחד כדורגל ברחובות בואנוס איירס.

מסי, שנכח יחד עם שחקני סגל ארגנטינה בוותיקן, זכה לשבחים מהאפיפיור שאמר: "אני מודה לכם שאתם כאן. מזל שהמשחק נגד איטליה הוא ידידותי, אחרת לא הייתי יודע את מי לעודד. תמיד תזכרו שאתם מאוד פופולאריים ויש לכם הרבה אחריות על הכתפיים".

שחקני נבחרת איטליה וארגנטינה ניצלו את הביקור והעניקו לאפיפיור מתנה צנועה בדמות עץ זיתים מיוחד שיוצג באולימפיקו מחר לפני המשחק וייטמן בגינת הוותיקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully