וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי ייעדר מהמשחק בין ארגנטינה לאיטליה

העייפות מכריעה? הפרעוש, שלא נח מאז סיום העונה, סובל מכאבים ונצטווה לנוח במהלך ממשחק הידידות בארץ המגף

ליאונל מסי מכתת רגליו ברחבי העולם יחד עם ברצלונה וכבר הביע במרומז את מורת רוחו מהמסעות המפרכים הללו, וכעת מתברר כי יש לזה הצדקה: הפרעוש נחת הערב (שני) ברומא יחד עם חברו לקבוצה חבייר מסצ'ראנו, כדי להתכונן למשחק הידידות של נבחרת ארגנטינה מול נבחרת איטליה, אך לאחר בדיקה קצרה, התבשר כי הוא אינו כשיר ולא צפוי ליטול חלק במשחק המסקרן.

ליאו מסי על המסע של ברצלונה: "לא יודע כמה זה טוב"

צ'אבי מתלהב מהחיבור המהיר בין ליאונל מסי לניימאר

ליאונל מסי, ברצלונה, הכותל המערבי. ברני ארדוב
בתמונה: ליאונל מסי מתחנן לקצת מנוחה/ברני ארדוב

הרופאים ציוו על הפרעוש לנוח בימים הקרובים, והוא צפוי להחמיץ את המפגש המסקרן, שייערך ביום רביעי הקרוב. מסי יחמיץ הזדמנות להרשים את האפיפיור פרנציסקוס הארגנטיני, שלכבודו אורגן המשחק. מסי יפתח את העונה עם ברצלונה ביום ראשון הקרוב במשחק חוץ מול לבאנטה, ונראה כי לא רצה להסתכן. מאז הסתיימה העונה בספרד, מסי לא נח ולו לרגע: הוא יצא למסע ברחבי יבשת אמריקה, ומשם המשיך עם ברצלונה לסיבוב ארוך לישראל, תאילנד ומלזיה ועוד.

"אני לא יודע אם זו באמת הדרך הכי טובה להתכונן לעונה", אמר מסי השבעו בהתייחס למסע המשחקים של ברצלונה, "אנחנו עובדים טוב מאוד, אבל יש הרבה אירועים והרבה מסעות. אנחנו מתאמנים כשאנחנו יכולים, ולוקחים את המשחקים ברצינות. אנחנו מקווים שההכנה הזאת תעזור לנו לבוא בכושר לעונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully