וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בריאן רנדל צפוי לחתום, וושינגטון לא יגיע

13.8.2013 / 10:18

פורוורד הפועל תל אביב סיכם את תנאיו ויישלח אליו חוזה לחתימה. שחקן ברק נתניה חתם בשורות פיסטויה האיטלקית

מכבי חיפה צפויה להשלים בימים הקרובים את עסקת בריאן רנדל, שסיכם כבר שלשום את תנאיו בקבוצה. בימים האחרונים ניהלו בחיפה מגעים עם השחקן על תנאים נוספים, לאחר שעניין השכר ורצונו של רנדל להגיע לאלופה סוכם מראש, והחוזה צפוי להשלח אליו בקרוב. רנדל יגיע לחיפה במקומו של קרווין בריסטול שצפוי להיות מושאל.

מי שלא יגיע לירוקים הוא הפורוורד דרון וושינגטון, אליו פנו גם ביום ראשון. וושינגטון, שהיה אמור להחליף את דונטה סמית', שלא רוצה לחזור לישראל ודורש פיצוי גבוה בשכרו כדי לחזור לעונה שנייה, קיבל הצעה כספית גבוהה והעדיף לחתום בשורות מפיסטויה האיטלקית. עדיין לא התקבלה בקבוצה האם לצרף זר אחר, או להישאר עם ארבעה.

בריאן רנדל שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
במקום בריסטול. רנדל/קובי אליהו

המאמן דני פרנקו נמצא בימים אלה במיאמי, שם נפגש עם ראשי המועדון וגם ערך אימון אישי לגארד החדש של המועדון, שרווד בראון, שצפוי להגיע לישראל לפתיחת האימונים בסוף אוגוסט. מלבד בראון חתומים בקבוצה גם הגארד מונצואלה דיוויד קיוביאן והסנטר אייק אפוייבו. הישראלים של חיפה לקראת העונה הבאה הם עידו קוז'יקרו, מורן רוט, בן רייס ודגן יבזורי, כאשר אנטון שוטבין עשוי להיות משוחרר וקיים סיכוי שגם אלכס צ'וברביץ' יושאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully