וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: קובי מויאל חתם לשנה בשריף טירספול

12.8.2013 / 15:44

קשר בית"ר ירושלים דחה את ההצעה של טביב ובחר באלופת מולדובה. ירוויח כ-300 אלף יורו, עם אופציה לשנה נוספת בחוזה

צילום: טל אנגלנדר עריכה: מיכאל ברגמן

קובי מויאל חתם לשנה אחת עם אופציה לשנה נוספת בשריף טירספול. קשר בית"ר ירושלים, שניהל משא ומתן על הארכת חוזהו בקבוצה לאורך כל הקיץ, העדיף בסופו של דבר לדחות את הצעתו האחרונה של אלי טביב, ולהצטרף לאלופת מולדובה. מויאל צפוי לצאת למולדובה בימים הקרובים, כאשר במסגרת החוזה ישתכר 300 אלף יורו לעונה. מויאל הספיק לחתום ולהירשם בסגל הקבוצה לפלייאוף הליגה האירופית.

הקשר בן ה-25 הוא השחקן הישראלי הרביעי שעוזב הקיץ את בית"ר לטובת חוזה באירופה. קדמו לו אבי ריקן (ציריך), עמית בן שושן (אנורתוזיס פמגוסטה) וחיים מגרלשווילי (א.א.ק לרנקה).

גורם בבית"ר אמר בתגובה: "נגיב רשמית אחרי החתימה, אבל אנחנו יכולים לומר ממה שאנחנו מבינים שההצעה הכספית שמויאל קיבל היא שדרוג כלכלי גדול עבור השחקן, שגם לא הסתיר את שאיפתו לצאת לחו"ל ולהגשים את החלום, ואם כך הם הדברים נאחל לו בהצלחה, והדלת שלו תמיד תהיה פתוחה בחזרה לבית"ר".

קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
שגריר ראשון במולדובה. קובי מויאל/אדריאן הרבשטיין

שריף טירפסול נוסדה רק ב-1997 ברפובליקת טרנסניסטריה, וכבר הספיקה לזכות ב-12 תארי אליפות. הקבוצה הכי עשירה במולדובה מתגאה בתקציב עתק ואיצטדיון חדיש שהוקם בעלות של 180 מיליון דולר. אחרי שזכתה אשתקד באליפות מרשימה בפער של 14 נקודות מסגניתה, כיוונה שריף שמחזיקה בלא פחות משישה שחקנים ברזילאים בסגל, להעפלה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי אחרי הפסד לדינמו זאגרב, שניצחה 0:1 בקרואטיה וחגגה עם 0:3 בגומלין במולדובה. כעת עברה שריף לשלב הפלייאוף על העלייה לשלב הבתים בליגה האירופית, בו היא תפגוש את וויבודינה הסרבית.

קובי מויאל (25) גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ואף זכה עם קבוצת הנוער בגביע המדינה בשנת 2006. הוא עלה לקבוצה הבוגרת בעונה שלאחר מכן וזכה עם בית"ר באליפות, כשבמקביל זכה עם הנוער בדאבל. בשתי העונות הבאות הושאל מויאל להפועל כפר סבא ולבני יהודה ובעונת 2009/10 שב לבית"ר והפך לשחקן הרכב קבוע בקבוצה. בעונה שעברה שיחק 28 משחקי ליגה וכבש שני שערים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully