וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולט: "רוצה שיזכירו אותי לצד פלה, מראדונה ומוחמד עלי"

יוסאין בולט נכנס לרשימה אגדית ובדרך להשוות את השיאים של קרל לואיס ומייקל ג'ונסון. גאטלין: "ראינו רעמים, חשבנו שיבטלו"

אימג'בנק GettyImages

עולם הספורט מצדיע ליוסאין בולט, שרשם אתמול (ראשון) עוד פרק בספרי ההיסטוריה של האתלטיקה, עם מדליית זהב נוספת בריצת 100 מטר. תחת הגשם במוסקבה האצן הג'מייקני עבר את המרחק בזמן נהדר של 9.77 שניות, הקדים את ג'סטין גאטלין ונסטה קרטר, ובגיל 26 הוא לא רק שומר על הבכורה - אלא גם מבטיח שזה לא עומד להסתיים בקרוב.

"אני אמשיך לנסות לזכות בתארים ובאליפויות", אמר בולט, "אני רוצה שיזכירו את שמי לצד הגדולים מכולם, כמו פלה, מראדונה ומוחמד עלי".

האצן הג'מייקני יוסאין בולט. Paul Gilham, GettyImages
עוד הצגה למעריצים. בולט/GettyImages, Paul Gilham

כרגע אוסף מדליות הזהב של בולט הוא מרשים ומרהיב. בריצת 100 מטר הוא זכה בזהב בבייג'ינג 2008, לונדון 2012, ואליפויות העולם ב-2009 וב-2013. ב-200 מטר הוא זכה בזהב בבייג'ינג 2008, לונדון 2012, ואליפויות העולם ב-2009 וב-2011. ב-4 כפול 100 הוא זכה בזהב בבייג'ינג 2008, לונדון 2012, ואליפויות העולם ב-2009 וב-2011. וידו עוד נטויה.

בולט, בן 27 בסוף החודש, מחזיק בשש מדליות זהב אולימפיות ושש מדליות זהב באליפות עולם, כשרק קרל לואיס ומייקל ג'ונסון זכו ביותר מדליות באליפויות עולם - שמונה. בולט כמובן יכול להשוות את השיא שלהם אם יזכה בזהב במוסקבה בשתי התחרויות שנותרו לו - אבל הוא גם יכול לעשות היסטוריה גדולה יותר, ה"טרבל טרבל", אם ישלים זכייה משולשת גם באולימפיאדת ריו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
האצן הג'מייקני יוסאין בולט. רויטרס
אליל, שואו-מן, אגדה. בולט/רויטרס

"היה זינוק בינוני למירוץ, ומבחינתי, זו פתיחה נהדרת", אמר בולט על ריצת הגמר, "כשיש לידי מזנקים מצוינים גמו גאטלין וקרטר, ידעתי שאצטרך לעשות את זה נכון. ידעתי שגאטלין לא ייבהל מהלחץ, וידעתי שאהיה חייב להישאר מרוכז ולהישאר במסלול. אמרתי אחר כך לגאטלין שאני תמיד מעריך את התחרויות נגדו, כי הוא תמיד מגיע ונותו את המיטב שלו".

גאטלין עצמו סיפר על התנאים הקשים ואמר ש"ראינו ברקים באופק, היינו בטוחים שעומדים לדחות את המירוץ", אבל התנחם במדליית הכסף ואמר ש"בולט הוא מתחרה גדול ושואו-מן לא פחות. אם כבר מנצחים אותך, לפחות שינצח אותך הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully