וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדן רוג'רס: "לואיס סוארס צריך להתנצל בפני ליברפול"

מאמן ליברפול מתעקש שהחלוץ יישאר ודורש ממנו התנצלות: "מגיע לאוהדים שלנו יותר". ואן פרסי: "כולם רוצים שרוני יישאר"

חלוץ ליברפול לואיס סוארס. רויטרס
חלוץ ליברפול לואיס סוארס/רויטרס

מאמן ליברפול ברנדן רוג'רס מתעקש שלואיס סוארס צריך להתנצל בפני המועדון ובפני חבריו לפני שיחזור להתאמן עם הקבוצה. החלוץ האורוגוואי מתאמן לבד לאור הכעס של מאמן ליברפול מהגישה של סוארס, שטען שליברפול לא מאפשרת לו להשתחרר כפי שהובטח לו.

בכל אופן סוארס מושעה מששת המשחקים הראשונים של העונה, בגלל ההרחקה שלו מעשרה משחקים בעקבות הנשיכה שלו את ברניסלב איבנוביץ' מצ'לסי, אבל אם יישאר בקבוצה, רוג'רס סבור שעדיין ישנה מתיחות שחייבים לגשר עליה.

"בסופו של דבר הוא יבין שהוא חייב להתנצל בפני חבריו לקבוצה ובפני המועדון", אמר רוג'רס על סוארס, "אני ראיתי תקופה ארוכה, ואני יודע שזה לא לואיס סוארס שכולנו מכירים, ואני חייב להגן על השחקנים שלנו ועל האוהדים שלנו, שראויים ליותר. הוא עבד כמה ימים לבד, וכשיחזור מהמסע שלו עם נבחרת אורוגוואי, נשב ביחד.

"דיברתי עם הבעלים, וכולנו בראש אחד. אנחנו כבר יודעים שלא נשחרר אותו לארסנל, זה בוודאות. אנחנו בכלל לא רוצים לשחרר אותו. אומנם לואיס נעדר מסוף העונה שעברה והמשכנו לנצח ולכבוש בלעדיו, אבל זה לא אומר שאנחנו לא רוצים אותו פה. הוא שחקן ברמה עולמית, וכשהוא יהיה מחויב למועדון, נקבל אותו אלינו בזרועות פתוחות".

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"דקה אחת הוא לוחץ על השער, ודקה אחרי זה מגן בחירוף נפש"./רויטרס

ואם בסוארס עסקינן, אי אפשר שלא להתייחס למלפפון המאוס השני, ויין רוני והסאגה. כידוע, רוני לא מסתדר במיוחד עם המאמן החדש דיוויד מויס, במיוחד אחרי האמירה של מאמן מנצ'סטר יונייטד החדש ש"רוני יהיה מחליף לואן פרסי".

כעת ואן פרסי מביע את תמיכתו ב"פלה הלבן" של יונייטד: "כולם רוצים שויין יישאר, ועמוק בלב אני חושב שגם הוא מרגיש אותו דבר", אומר ואן פרסי, "אחת הסיבות שבגינן הגעתי למנצ'סטר יונייטד היא לשחק עם ויין.

"אני מקווה שהוא יישאר. הוא לא רק סקורר מצוין, הוא עושה כל כך הרבה עבודה על המגרש. הוא שונא להפסיד, ובגלל אתה רואה אותו דקה אחת לוחץ על השער, ודקה אחרי זה מגן בחירוף נפש. הוא נכס לכל קבוצה. הוא יחזור בו וישוב אלינו, הוא בחור חזק".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully