וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל: "שיחקתי ברמה גבוהה מאוד, בדיוק בזמן הנכון"

רפאל נדאל מסופק מהיכולת שלו בניצחון על דג'וקוביץ': "הייתי חייב להיות אגרסיבי". נולה: "תמיד הקהל נהנה במשחקים בינינו"

רפאל נדאל המשיך הבוקר (ראשון) את השנה המדהימה שלו, כשגבר על המדורג ראשון בעולם נובאק דג'וקוביץ' והעפיל לגמר טורניר מונטריאול. נדאל כבר השיג השנה שבעה תארים, הפסיד בעוד שני גמרים, והספרדי שחזר מפציעה לפני חצי שנה שוב נראה בשיאו, אחרי ההדחה המפתיעה מווימבלדון. הוא יפגוש בגמר את מילוש ראוניץ', שניצח בחצי הגמר את בן ארצו ואסק פוספיסיל, ויהפוך מחר לקנדי הראשון שנכנס לעשירייה הראשונה.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
איזו עונה מדהימה. נדאל/רויטרס

נדאל נראה שבע רצון בסיום, אחרי שהעלה את המאזן שלו מול דג'וקוביץ' ל-15:21. "אמרתי לפני המשחק שהסיכוי היחיד שלי לנצח את דג'וקוביץ', הטקטיקה היחידה שתעזור לי, זה פשוט להיות במיטבי", אמר רפא, "שיחקתי טוב, הייתי חייב לשחק מאוד אגרסיבי. כי אם לא, אני לא יכול להיות טוב על משטח כזה. וזה מה שעשיתי.

"שיחקתי ברמה גבוהה מאוד הערב, קיבלתי את ההחלטות הנכונות ברגעים החשובים. ההגשה שלי עבדה טוב מאוד לאורך כל הערב. גם המכות מהקו האחורי. ניסיתי להישאר קרוב לקו הבסיסי, וללכת קדימה ברגע שהייתה לי ההזדמנות".

דג'וקוביץ' לא היה רחוק מנדאל. אחרי שהפסיד את המערכה הראשונה, הוא חזר היטב במערכה השנייה. במערכה השלישית הוא שמר על ההגשה שלו שוב ושוב כשהיה בפיגור, אבל אז, בשובר השוויון, הוא חווה מעידה לא אופיינית, ואיפשר לנדאל לעלות ליתרון 0:6, בדרך לניצחון 2:7.

הטניסאי הסרבי נובאק דגו'וקוביץ'. Matthew Stockman, GettyImages
"אני מניח שבסוף הוא היה טוב יותר". דג'וקוביץ'/GettyImages, Matthew Stockman

"זה היה משחק צמוד", הודה דג'וקוביץ' בסיום, "היו כמה נקודות שהכריעו את ההתמודדות. היו לי הזדמנויות, וגם לו היו הזדמנויות, אני מניח שבסוף הוא היה טוב יותר. תמיד כשאנחנו אחד נגד השני המשחקים מצוינים ומהנים עבור הקהל. שנינו תחרותיים ברמות הגבוהות, שנינו משתוקקים לנצח בהתמודדויות האלה".

כעת נדאל יודע שהוא מגיע מוכן לאליפות ארה"ב, שתיפתח בעוד שבועיים. "להתחיל ככה את החלק הזה של העונה זה חשוב מאוד עבורי, במיוחד כשאני מנצח את השחקן הטוב בעולם", אמר נדאל, "גם אם אפסיד בגמר, אהיה מסופק מהיכולת שהצגתי פה השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully