וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטריאול: נדאל ניצח את דג'וקוביץ' ועלה לגמר

הספרדי ניצח את המדורג ראשון בעולם בעוד קרב נהדר 4:6, 6:3, 6:7 ויפגוש בגמר את ראוניץ', שיעלה לטופ-10. השניים השוו את שיא המפגשים של מקנרו ולנדל

רפאל נדאל העפיל הבוקר (ראשון) לגמר טורניר מונטריאול (סך פרסים 2.88 מיליון דולר) לאחר שגבר 4:6, 6:3, 6:7 על נובאק דג'וקוביץ' בעוד קרב נהדר במסגרת היריבות הקלאסית של שני הטניסאים. אחרי שעתיים וחצי של משחק מתיש, השניים הגיעו לשובר שוויון מכריע, שבו הספרדי עלה ל-0:6 מוחץ, בטרם ניצח 2:7 ועלה לגמר טורניר המאסטרס 1000 היוקרתי. בגמר נדאל יפגוש את מילוש ראוניץ' המקומי.

נדאל היכה 21 ווינרים והסתפק ב-33 שגיאות לא מחויבות, בעוד דג'קוביץ' סבל מ-44 שגיאות לא מחויבות וניצל רק 2 מ-6 אפשרויות לנקודות שבירה. נדאל ממשיך את השנה המדהימה שלו, שבה הגיע לגמר בכל טורניר ששיחק מלבד ווימבלדון. נדאל כבר זכה השנה בטורנירי מאסטרס 1000 באידניאן וולס, מדריד ורומא.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. Matthew Stockman, GettyImages
התעלה בשובר הושוויון המכריע. נדאל/GettyImages, Matthew Stockman

נדאל פתח את המשחק מצוין ושבר כבר במשחקון הראשון. הספרדי הצליח להשיג עוד שבירה ועלה ל-2:5, נולה עוד החזיר בשבירה משלו, אבל נדאל שמר על ההגשה ועלה ל-0:1 במערכות תוך 43 דקות. במערכה השנייה השניים שמרו על ההגשה, עד שבמצב 3:4 דג'וקוביץ' השיג ארבע נקודות רצופות בדרך לשבירה ראשונה ו-1:1 במערכות.

במערכה המכרעת השניים שמרו על ההגשה עד לשובר השוויון, שבו נדאל שיחק באגרסיביות ובדיוק, בעוד דג'וקוביץ' נותר חסר ואונים ושגה שוב ושוב. אחרי שעתיים ו-28 דקות נדאל השלים את הניצחון, והשניים התחבקו במרכז המגרש, והמחישו שוב את הידידות וההערכה ביניהם, על אף הציטוטים בתקשורת של אביו של דג'וקוביץ'. גם אם באחת הנקודות במערכה השלישית נדאל היכה מקרוב כדור חזק שפגע בראשו של דג'וקוביץ', ונדמה היה שלאחר מכן הוא מתנצל בפניו בג'נטלמניות האופיינית של עולם הטניס.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל נפרד מיריבו נובאק דג'וקוביץ'. Matthew Stockman, GettyImages
היריבות נמשכת, הידודות נמשכת. דג'וקוביץ'/GettyImages, Matthew Stockman

זה היה המפגש ה-36 בין השניים, שהשוו את השיא של מספר מפגשים בעידן החדש (לנדל נגד מקנרו). נדאל עלה ליתרון 15:21, כשהשיג ניצחון שני רצוף על יריבו (אחרי חצי הגמר הדרמטי ברולאן גארוס). במגרשים קשים דג'וקוביץ' עדיין מוביל 6:11.

בגמר נדאל יפגוש את מילוש ראוניץ' (11 בעולם), שצפוי להיות הקנדי הראשון שנכנס לעשירייה הראשונה בעולם. ראוניץ' בן ה-22 גבר 4:6, 6:1, 6:7 (4) על בן ארצו ואסק פוספיסיל תוך שעתיים ו-16 דקות. הוא ינסה להפוך לקנדי הראשון שזוכה בטורניר מאז 1958. פוספיסיל (71 בעולם), שהדהים במהלך הטורניר את ג'ון איזנר ותומאס ברדיך, צפוי להיכנס אל בין ה-40 הראשונים בעולם.

הטניסאי הסרבי נובאק דגו'וקוביץ'. Matthew Stockman, GettyImages
הפעם לא ירד מהמגרש בריקוד. דג'וקוביץ'/GettyImages, Matthew Stockman
הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ'. רויטרס
קנדי ראשון אי פעם בטוופ-10. ראוניץ'/רויטרס
הטניסאי הקנדי מילוש ראוניץ', ואסק פוספיסיל, טורניר מונטריאול. רויטרס
היסטוריה קנדית. ראוניץ' ופופוסיל/רויטרס

נשים: סרינה מחכה לקריסטאה

נשים: המדורגת ראשונה בעולם סרינה וויליאמס נאבקה כמעט שעתיים ביריבתה אגניישקה רדוואנסקה, בטרם ניצחה אותה 6:7, 4:6 ועלתה לגמר טורניר רוג'רס בטורונטו (סך פרסים 2.36 מיליון דולר). סרינה התקשתה מול המדורגת רביעית בעולם, ובמערכה הראשונה בכל פעם ששברה ספגה שבירה מהצד השני מול הפולנייה העיקשת. הקרב הצמוד נמשך גם בסט השני, שגם בו בסופו של דבר אגניישקה נכנעה רק אחרי קרב עיקש.

בגמר וויליאמס תפגוש את סורנה קריסטאה הרומנייה (27 בעולם), שגברה על נה לי הסינית 1:6, 6:7. סרינה מחפשת את התואר ה-54 בקריירה שלה, בדרך לעלות למקום השמיני ברשימת כל הזמנים בטבלת הזוכות.

הטניסאית האמריקאית סרינה וויליאמס. Andy Lyons, GettyImages
התקשתה, וניצחה. סרינה/GettyImages, Andy Lyons

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully