וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר אחרי ארבע שנים: שחר פאר זכתה בטורניר סוז'ו

הישראלית הבכירה המשיכה בתנופה וניצחה 2:6, 6:2, 3:6 את סיסיי ז'נג בגמר הטורניר בסין. תעפיל לאיזור המקום ה-80 בעולם

תקופת הקאמבק של שחר פאר הגיעה הבוקר (שבת) לשיאה, כשהטניסאית הבכירה של ישראל זכתה בטורניר סוז'ו הנערך בסין, אחרי שניצחה 2:6, 6:2, 3:6 את הסינית סיסיי ז'נג (195 בעולם). הניצחון הגדול של פאר העניק לה תואר שישי בקריירה וראשון זה ארבע שנים, מאז הזכייה בטורניר גואנגז'ו, אי שם בספטמבר 2009. שוב, סין מאירה פנים לטניסאית הישראלית בת ה-26, שתעפיל בעקבות הזכייה לאיזור המקום ה-80 בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרת לחגוג. שחר פאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאר פתחה את המשחק מאותה נקודה בה סיימה את חצי הגמר מול טימאה באבוס, כשהתנפלה על ההגשות של יריבתה ושברה את כל משחקוני ההגשה שלה. פאר אמנם איבדה שני משחקוני הגשה משלה, אך ארבע השבירות העניקו לה ניצחון 2:6 במערכה הראשונה וביטחון רב להמשך. למרות זאת, המערכה השנייה הייתה כולה של ז'נג, שידעה לשפר את אחוזי ההגשות שלה וגם לשבור פעמיים בדרך ל-2:6 משלה.

גורל הטורניר כולו עבר למערכה שלישית ומכרעת, שנפתחה עם שבירה הדדית. פאר הגישה היטב במשחקון השלישי וגם השיגה שבירה ל-1:3, אבל מיד נענתה בשבירת נגד של ז'נג. למרות זאת, פאר המשיכה לשלוט במשחק, השיגה שבירה נוספת ועלתה ל-3:5 כשמשחקון ההגשה שלה. המשחקון לא היה פשוט, ז'נג כפתה שוויון, אבל פאר עמדה בלחץ וסגרה את הסיפור עם 3:6 במערכה השלישית, ניצחון בגמר שארך יותר משעתיים וחצי וזכייה מרגשת בטורניר.

פאר כתבה לאחר מכן בפייסבוק: "אני רוצה להודות לכולם על התמיכה, זה משמח ומרגש. אני כל כך שמחה לזכות בתואר שישי בקריירה אחרי כמעט ארבע שנים. היה משחק ממש קשה! היה הכי חם שהיה לי בחיים, שיחקנו ב-40 מעלות. שתינו נלחמנו לאורך כל המשחק ובסיום היינו מותשות פיזית ומנטאלית. אבל עם הרבה עוצמה ומלחמה ניצחתי. זו ללא ספק אחת התחרויות הקשות בקריירה מבחינה מנטלית ופיזית, אבל זה היה שווה כל רגע ואני מאוד שמחה! שבת שלום לכולם".

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully