וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צרפת הביסה את קרואטיה, גרמניה הובסה מול יוון

יריבת ישראל ביורובאסקט התעללה בקרואטים עם 60:92. הגרמנים הובסו 80:52, סרביה דרסה את אוקראינה 67:96

בעוד נבחרת ישראל רשמה שני הפסדים וניצחון אחד במשחקי ההכנה שלה בטרנטו, גם יריבותיה ליורובאסקט הקרוב עורכות הכנות אחרונות. נבחרת גרמניה הושפלה הערב (שבת) בידי יוון, שדרסה אותה 52:80. היוונים שלטו כבר מהפתיחה, הוליכו ביתרון 13 במחצית, וריצת 0:11 ברבע האחרון הפכה את ההפסד לתבוסה כואבת. גיורגוס פרינטזיס וקוסטס ואסילאידיס הוליכו את קלעי יוון עם 12 נקודות כל אחד. קלעו לגרמניה: הייקו שפרציק 11, טיבור פלייס ובסטיאן דורת' 8 נקודות כל אחד.

שחקן נבחרת צרפת טוני פארקר. Darko Vojinovic, AP
מפחידים. פארקר/AP, Darko Vojinovic

אם לאריק שיבק יש סיבה אמיתית לדאגה, הרי שהבשורות מגיעות מכיוונה של צרפת, שפשוט התעללה בנבחרת קרואטיה והביסה אותה 60:92. טוני פארקר וחבריו לחצו על הדוושה כבר מהרבע הראשון בו הוליכו ב-14 הפרש, ורבע שני בו קלעה קרואטיה 8 נקודות בלבד גרם לכך ששני הרבעים האחרונים היו לפרוטוקול בלבד. יוהאן פטרו הוליך את צרפת (בשורותיה כל אחד מהשחקנים עלה על הלוח) עם 15 נקודות, פארקר הוסיף 13 ובוריס דיאו תרם 11. לקרואטיה: רוקו לני אוקיץ' 18.

יריבה נוספת של ישראל שקיבלה בראש הערב היא אוקראינה, שהתפרקה לחתיכות מול סרביה והובסה 96:67. האוקראינים לא הופיעו הגנתית לשני הרבעים הראשונים ופיגרו 32:51, ומשם שייטה סרביה בקלילות לניצחון. רסקו קאטיץ' הוליך את קלעי סרביה עם 20 נקודות, קרסטיץ', ביילצה וקאליניץ' הוסיפו 11 נקודות כל אחד. את אוקראינה הוליכו זאבירשקו ופו ג'טר עם 12 נקודות כל אחד.

שחקן סקרמנטו קינגס, פו ג'טר. Ethan Miller, GettyImages
לא נעים. ג'טר/GettyImages, Ethan Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully