וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב גרין: "יוצאים אופטימיים מהטורניר באיטליה"

10.8.2013 / 17:33

נבחרת ישראל חזרה מהטורניר בטרנטו, הסנטר הותיק מסכם: "נראינו טוב בחלק ההגנתי". הלפרין יעבור בדיקת MRI

נבחרת ישראל בכדורסל נחתה היום (שבת) בצהריים מטורניר ההכנה בטרנטו שבאיטליה, אותו סיימה עם ניצחון אחד על פולין ושני הפסדים צמודים לאיטליה וגיאורגיה. בנבחרת יחזרו להתאמן מחר בערב, כאשר עוד קודם לכן יעבור הקפטן יותם הלפרין בדיקת MRI כדי לאבחן את חומרת הפציעה בברכו, שמנעה ממנו לשחק בשני המשחקים האחרונים בטורניר. בישראל מקווים כי הלפרין יוכל לשוב לסגל בקרוב ושלא מדובר בפציעה שתשבית אותו לזמן רב.

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, יניב גרין. קובי אליהו
טורניר מאוד חיובי. גרין/קובי אליהו

"למרות שסיימנו את הטורניר במאזן שלילי, מבחינתנו הוא היה מאוד חיובי", אמר הסנטר, יניב גרין שהציג יכולת טובה. "למדנו המון ואני חושב שבהרבה דקות נראינו טוב על המגרש, במיוחד בחלק ההגנתי. הראינו שאנחנו יכולים ועשינו עבודה טובה מאוד בהגנה ועצרנו את היריבים שלנו על תוצאה נמוכה. זה נכון שההתקפה שלנו עדיין קצת צולעת, אבל זה הגיוני לשלב ההכנות, זה לוקח זמן עד שמבינים אחד את השני טוב יותר. אנחנו יוצאים אופטימיים מהטורניר הזה".

על הצורה החלשה בה פתחה הנבחרת את משחקיה הוסיף גרין: "זה חלק מהעניין של הבעיה ההתקפית שלנו כרגע. ההתחלות לא טובות, יש הרבה איבודים בעיקר בתחילת המשחקים. אולי זה גם סוג של התרגשות ממשהו חדש שמתכוננים אליו הרבה. אלה הדברים שנשפר בהמשך ככל שנשחק יותר ביחד ונבין אחד את השני טוב יותר. הקאמבק שלנו במהלך המשחק והחזרה מפיגור מראה על החוסן המנטלי, ועל ההגנה הטובה שלנו, שאפשרה לנו לחזור למשחק ולא לעשות חיים קלים ליריבות".

יותם הלפרין (ימין), ליאור אליהו שחקני נבחרת ישראל בשדה התעופה. קובי אליהו
שרק יהיה בריא. הלפרין עם אליהו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully