וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עתיד דונטה סמית' מעורפל, רייט ורנדל על הכוונת

10.8.2013 / 22:53

פורוורד האלופה דורש להגדיל את שכרו ועשוי לעזוב, שחקני הפועל ת"א וראשל"צ קיבלו פניות. קרווין בריסטול יושאל ללאומית

הסגל של אלופת המדינה מכבי חיפה, כולל כבר חמישה זרים לקראת העונה הבאה, אך הוא רחוק מלהיות סופי. הירוקים צפויים להודיע בימים הקרובים על השאלתו של הפורוורד האמריקאי קרווין בריסטול לליגה הלאומית, ככל הנראה לשורות הפועל עפולה אותה מאמן רמי הדר, עוזר המאמן של חיפה בעונה שעברה, ולקבל תשובה סופית לגבי דונטה סמית'.

אקס מכבי חיפה פול סטול עובר לליגה האיטלקית

דונטה סמית', מכבי חיפה. ברני ארדוב
עתידו לוט בערפל. דונטה סמית'/ברני ארדוב

סמית' מחזיק בחוזה לעונה נוספת בחיפה, אך בשיחות שערכו ראשי המועדון עמו במהלך השבוע שעבר, ביקש לפתוח את החוזה לעונה הבאה ולהגדיל את שכרו. בחיפה טרם קיבלו החלטה כיצד לנהוג עם השחקן, אך בכל מקרה לא מתכוונים להיענות בחיוב להצעה זו. אחת האפשרויות העומדות בפני הירוקים היא להודיע לסמית' שעליו למצוא קבוצה, ולקבוע את גובה הפיצוי שהקבוצה שתרצה לצרפו תיאלץ לשלם.

בתוך כך פנו בקבוצה לשני שחקנים ששיחקו בעונה שעברה בישראל, בריאן רנדל, שסיים את העונה בהפועל תל אביב, וג'וליאן רייט ממכבי ראשון לציון. בנוגע לרנדל קיים חשש מסוים לגבי גובה המס שייאלצו הירוקים לשלם עליו, כשגם הפועל תל אביב, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מעוניינת להשאירו לעונה נוספת. רייט, אחד השחקנים המצטיינים בעונה שעברה בליגת העל, עדיין חולם לחזור ל-NBA, אך במידה ולא יקבל זימון למחנה סופי של קבוצה, ייתכן ויצטרף לאלופה.

ליאור אליהו שחקן מכבי תל אביב מול ג'וליאן רייט שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
חזק על הכוונת. ג'וליאן רייט/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully