וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מחכה לבריאן רנדל

31.7.2013 / 9:01

לאחר החתמת רביב לימונד, האדומים יאיצו את הנסיונות לצרף זרים, כשהפורוורד מהעונה שעברה נמצא בתוכניות המקצועיות

הפועל תל אביב החתימה אמש (שלישי) את רביב לימונד לשלוש שנים במהלך המשמעותי הגדול הראשון שלה הקיץ. משמעות המהלך לפי אנשי המועדון היא שלא יוחתמו עוד שחקנים ישראלים בכירים, ואת ארבעת המקומות שישארו בסגל לשחקנים ישראלים יתפסו שני שחקנים שיעלו ממחלקת הנוער של המועדון, רום גפן שימשיך לעונה נוספת ושחקן צעיר נוסף שבמועדון מחפשים. בנוסף ללימונד חתומים לעונה הבאה הקפטן מתן נאור, הפורוורד יותם שירן ויונתן שולדברנד שנמצא במחנה האימונים של נבחרת שבדיה לקראת אליפות אירופה.

במקביל בהפועל מגבירים את נסיונות צירוף הזרים, כשאחד השחקנים שבקבוצה היו רוצים לראות במדים האדומים הוא בריאן רנדל שהצטרף להפועל באמצע העונה שעברה. בצוות המקצועי שמרו על קשר רציף עם השחקן, שממתין להצעות מאירופה, אך בשלב זה ההתעניינות בו היא לא גבוהה. בהפועל מאמינים כי במידה ורנדל לא ימצא קבוצה חדשה בתקופה הקרובה, ייתכן מאוד כי יצליחו להשאירו. עם זאת, אם יוצע לקבוצה שחקן אטרקטיבי על עמדתו של רנדל, לא פוסלים בהפועל אפשרות זאת.

בריאן רנדל הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא מושך התעניינות רבה מאירופה. בריאן רנדל/ברני ארדוב

בקבוצה יחלו למכור מנויים לעונת 2013/14 לאולם בהדר יוסף ביום ראשון הקרוב החל מהשעה 10:00. בעקבות המעבר לאולם הקטן כמות המנויים מוגבלת ביותר ולא צפויים להימכר כרטיסים למשחקי הקבוצה במהלך השנה. מכירת המנויים תתאפשר לחברי עמותה לעונה הקרובה בלבד, כאשר ב-72 השעות הראשונות תהיה מכירה רק למנויים ותיקים מהעונה שעברה. בנוסף, ביום שלישי הבא תיערך בהדר יוסף אסיפה כללית לאישור הדוחות הכספיים והמילוליים לשנת 2012, הצגת ואישור רואה חשבון לעמותה והצגת המשקיעים החדשים במועדון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully