וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רביב לימונד חתם לשלוש שנים

30.7.2013 / 9:31

הגארד שעזב את הפועל ירושלים חובר לאדלשטיין: "גאה להיות חלק מהצבא האדום". המאמן: "הוא בא לגדול איתנו כמועדון"

הפועל תל אביב החתימה הבוקר (שלישי) את גארד הפועל ירושלים בעונה שעברה רביב לימונד. בקבוצה הודיעו על צירופו של השחקן, שניצל אופציה בחוזהו לעזוב את ירושלים בתחילת יולי וחתם לשלוש שנים בקבוצה של ארז אדלשטיין, שאימן אותו בעבר.

לאחר החתימה אמר לימונד לאתר הרשמי של הפועל תל אביב: "אני מאוד שמח להגיע למועדון גדול עם מסורת מפוארת וקהל אוהדים כמו הפועל תל אביב. גאה מאוד להיות חלק מהצבא האדום ומאוד אוהב ומחזיק מארז אדלשטיין וחושב שהשילוב איתו יעשה לי טוב וגם לקבוצה. אני לא יכול לחכות כבר לתחילת העונה".

אדלשטיין אמר על הרכש הטרי: "אני מאוד שמח שרביב מצטרף להפועל תל אביב, ואני בטוח שהוא ימצא פה בית חם, אוהב ומחבק, כמו שמתן, שמתחיל פה כבר שנה חמישית ברציפות ויותם ויונתן, שזוהי עונתם השלישית במועדון מצאו כאן. רביב מתאים לזהות של הפועל תל אביב מכיוון שהוא בעל מוסר עבודה גבוה ובגלל שהוא משאיר כל ערב נתון את הכל על המגרש. החוזק שלו, היכולות האתלטיות שלו והניסיון שלו ברמות הגבוהות יכולים לשדרג לנו את משחק ההגנה. אני בטוח שבמשחק התנועה שלנו ללא הכדור, יוכל רביב להביא את האיכויות שלו לידי ביטוי ויותר מהכול אני שמח שהוא בא לגדול איתנו כמועדון".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמח לחזור לשתף פעולה עם ארז אדלשטיין. רביב לימונד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לימונד (29, 1.91) גדל במחלקות הנוער של נתניה אך קבוצת הבוגרים הראשונה שלו הייתה עירוני רמת גן בליגת העל בעונת 2002/3. בעונה לאחר מכן פרץ בשורות רמת גן שהייתה במצב כלכלי לא טוב, וחתם במהלך העונה על חוזה לשנתיים וחצי בהפועל ירושלים. במדים האדומים לא הצליח לימונד לבצע את הפריצה המיוחלת, והפך בעיקר לשחקן ספסל.

בעונת 2006/7 עבר לעירוני נהריה ורשם את עונת השיא שלו בקריירה עם 14.9 נקודות ו-5.1 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה הטובה גרמה ללה מאן הצרפתית לצרפו בעונה שלאחר מכן, אך לאחר עונה אחת בלבד באירופה חזר לנהריה. הקבוצה הצפונית סבלה באותה עונה מבעיות כלכליות ולימונד עבר במהלכה למכבי תל אביב שם חתם על חוזה לשנתיים וחצי, אך שוחרר בסוף עונת 2009/10. גארד נבחרת ישראל יצא בשנית לאירופה למנרסה הספרדית, רשם עונה טובה מאוד והפתיע בעונת 2011/12 כשחתם באליצור אשקלון. אחרי עונה טובה בדרום שב להפועל ירושלים ורשם בעונה שעברה 10.7 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים בממוצע למשחק.

הסגל של הפועל תל אביב עדיין חסר מאוד לקראת העונה הבאה. מתן נאור, יותם שירן ויונתן שולדברנד ממשיכים לעונה נוספת, לעומת בר טימור וגל איתן שעזבו. בקבוצה עשויים לצרף את יועד בית יוסף, במידה וישוחרר מגלבוע/גליל. הפועל תחזור השנה לשחק באולם הדר יוסף, ובעונת 2014/15 אמורה לשחק באולם החדש במתחם הדרייב אין בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully