וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמיאנג: "נהדר לפתוח ככה את דרכי בבונדסליגה"

חלוץ דורטמונד חגג את השלושער האדיר במשחק הבכורה שלו בליגה. קלופ: "לא מופתע ממנו". גם בהרטה לא מפסיקים לחייך

עזיבתו של מריו גצה גרמה ללא מעט אנשים לתהות שמא דורטמונד תעמיד קבוצה פחות טובה ב-2013/14, ואולי לא תצליח להיאבק באופן ממשי עם באיירן מינכן על תואר האליפות. ובכן, אחרי שניצחה את יריבתה המושבעת בסופרקאפ, סיפקה אמש (שישי) סגנית האלופה הגרמנית הצהרת כוונות נוספת כשמחצה את אוגסבורג 0:4 בפתיחת הבונדסליגה.

בורוסיית היהלומים: הכל על החתמת פייר אמריק אובמיאנג והנריך מחטיריאן

פייר אמריק אובמיאנג, בורוסיה דורטמונד. GettyImages
בכורה מושלמת. אובמיאנג/GettyImages

כוכב המשחק היה פייר אמריק אובמיאנג, אחד משני שחקני רכש נוצצים של דורטמונד (השני, הנריך מחטיריאן, לא היה בסגל), שסיים עם שלושער נפלא ולמעשה הפך לשחקן הראשון שכובש שלושער במשחק הבכורה שלו בבונדסליגה מאז שמרטין פנין עשה זאת במדי פרנקפורט בפברואר 2008, והשישי בכל הזמנים.

"זה נהדר עבורי לפתוח ככה את הדרך בבונדסליגה", אמר גיבור הערב בסיום. "אני חייב להודות לחברים שלי לקבוצה, כולם עזרו לי. אני מרגיש פה מצוין, הקצב הרבה יותר מהיר מהליגה הצרפתית, אבל זה לא מפריע לי. אמשיך לעבוד קשה ונקווה שתהיה לנו עונה מצוינת".

מאמנו של החלוץ, יורגן קלופ, הוסיף: "אני לא מופתע ממנו, רק מזה שכל הבעיטות שלו נכנסו. זו כמובן התחלה טובה מאוד שלו אצלנו, השתמשנו בו בצורה נהדרת. אמרתי לשחקנים שלנו שהעונה הזו הולכת להיות קשה, ולא יהיו הרבה קבוצות שינצחו כאן 0:4".

מאמן דורטמונד יורגן קלופ מחבק את פייר אמריק אובמיאנג. רויטרס
פגע בול. קלופ מחבק את אובמיאנג/רויטרס

עם כל הכבוד לסגנית האלופה, ההצגה של היום היתה שייכת דווקא לעולה החדשה, הרטה ברלין, שדרסה את פרנקפורט עם 1:6 מטורף - הניצחון הכי גבוה שלה בבונדסליגה מאז דצמבר 2004. "היכולת שלנו היתה סנסציונית", התמוגג המאמן יוס לוהוקאי. "כבר מהדקה הראשונה דאגנו שפרנקפורט לא תיכנס לקצב שלה. זו התחלה טובה, אבל אנחנו צריכים להמשיך ולהשתפר".

שחקני הרטה ברלין חוגגים. רויטרס
הצגה מטורפת. שחקני הרטה ברלין חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully