וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגן הקהילה: דייויד מויס רוצה תואר ראשון בקריירה

מחליפו של פרגוסון במנצ'סטר יונייטד מקווה לחגוג בבכורה הרשמית מול וויגאן (א', 16:00, ספ'1 ו-HD). רוני יהיה בסגל?

לראשונה בתולדות הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד תפתח עונה ללא אלכס פרגוסון על הספסל. המנג'ר הסקוטי האגדי פרש מתפקידו בסוף העונה ופינה את המקום בגיל 71 לטובת בן ארצו דייויד מויס, שהגיע אחרי 11 שנים באברטון. אחרי קיץ מוזר, שכלל שחקן רכש אחד זניח (גיז'רמו וארלה האורוגוואי), לא מעט פספוסים ותהליך למידה קשה מהצפוי, מויס יערוך בכורה רשמית כמאמן האלופה האנגלית מחר (ראשון, 16:00, ספורט1 ו-HD) במשחק מגן הקהילה המסורתי מול וויגאן, מחזיקת הגביע שנשרה לליגת המשנה.

דייויד מויס מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אחרי קיץ לא פשוט, עומד במבחן רשמי ראשון. דייויד מויס/GettyImages

המאמן החדש של השדים האדומים רוצה תואר ראשון בקריירת האימון שלו, אבל מנצ'סטר יונייטד לא נראתה טוב בתקופת ההכנה, ניצחה רק שניים משבעת משחקיה וגם אתמול נוצחה 3:1 על ידי סביליה במשחק ההוקרה לריו פרדיננד באולד טראפורד. נמניה וידיץ', רפאל, פטריס ואברה ורובין ואן פרסי, שלא שיחקו נגד סביליה, יפתחו בוומבלי. גם ווילפריד זאהה עשוי לפתוח. נאני הפורטוגלי סוחב פציעה ויעבור מבחן כשירות, כאשר הסיכויים של ויין רוני להיכלל בסגל קלושים, לאחר שהשחקן ביקש לעבור לצ'לסי והעביר את המועדון מסכת ייסורים בקיץ, בו לא היה שותף להכנות בגלל פציעה.

יונייטד תעלה על כר הדשא בוומבלי ללא פרגוסון, לראשונה מאז מגן הצדקה של 1985. פרגי זכה ב-38 תארים ב-27 שנותיו כמאמן יונייטד, כולל 10 מגני קהילה, ועכשיו מויס רוצה אחד ראשון משלו. "אני אנסה לזכות בתואר ראשון, בתקווה שיהיה ראשון מבין רבים, אבל אם ננצח זה יהיה משהו ששייך קודם כל לפרגוסון. הרי בזכות העבודה הטובה שלו בפרמיירליג והזכייה באליפות אנחנו בכלל במעמד הזה. אעשה הכול כדי להשלים את העבודה הטובה שלו, הוא ראוי לכך".

ווילפריד זאהה שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
צפוי לקבל מקום בהרכב. ווילפריד זאהה/GettyImages

וויגאן, שראתה את מאמנה רוברטו מרטינס רץ להחליף את מויס באברטון לאחר הזכייה ההיסטורית בגביע וירידת הליגה, מינתה במקומו את אואן קויל. במחזור הפתיחה בליגת המשנה הביסו הלאטיקס 0:4 בחוץ את בארנסלי, כאשר גרנט הולט וליאון בארנט, צמד שחקני הרכש מנוריץ', כבשו שניים מהשערים. גם השוער סקוט קארסון חזר לאנגליה אחרי שנתיים בבורסאספור הטורקית וחתם בוויגאן, שתחסר במשחק את הקפטן גארי קלדוול ושחקני ההגנה איבן ראמיס ותומאס רוגנה. כולם פצועים, אבל הרכש העשירי של המועדון בקיץ, ג'יימס מקליין האירי מסנדרלנד, צפוי לפתוח.

קויל פרגן ליריבו מויס לפני המשחק: "דייויד הוא האיש לרשת את פרגוסון. כבר שנים אני טוען שהוא מסוגל לאמן כל קבוצה בטופ העולמי. אי אפשר לפקפק בדברים שעשה בפרסטון ובאברטון, ואין לי ספק שהוא יהיה הצלחה גדולה במנצ'סטר יונייטד".

טום קלברלי שחקן מנצ'סטר יונייטד (שמאל) מול שון מלוני שחקן וויגאן. רויטרס
מחזיקת הגביע חוזרת לוומבלי. שון מאלוני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully