וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מנצ'סטר יונייטד הפסידה בביתה 3:1 לסביליה

השדים האדומים שוב אכזבו, והפעם נכנעו במשחק הוקרה חגיגי לריו פרדיננד. שער בכורה להיגואין ב-1:2 של נאפולי על בנפיקה

היכולת הרעה של מנצ'סטר יונייטד במשחקי ההכנה לעונת 2013/14 נמשכה הערב (שישי), כאשר האלופה האנגלית נחלה הפסד נוסף - הפעם 3:1 לסביליה באולד טראפורד, במסגרת משחק הוקרה לבלם הקבוצה ריו פרדיננד. 50 אלף איש הגיעו לתיאטרון החלומות על מנת לחלוק כבוד מיוחד לבלם הוותיק, אך ראו את דייויד מויס מפסיד פעם נוספת, הפעם בהופעתו הראשונה באצטדיון המיתולוגי, ולשדים האדומים יש הרבה עבודה לקראת פתיחת העונה, ולמעשה גם לקראת מגן הקהילה שייערך ביום ראשון בוומבלי.

משחק הוקרה לבלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד. AP
קיבל כבוד, אבל ההגנה של יונייטד טעונה שיפור. פרדיננד לפני המשחק/AP

ויין רוני הפצוע לא נכלל בסגל של מויס, שהיה חסר גם את רובין ואן פרסי. בדקה ה-21 התקפה נפלאה של האורחת הסתיימה במסירה של דייגו פרוטי לויטולו, שהכניס את דויד דה חאה וקבע 0:1. ארבע דקות לאחר מכן, שוב בתום התקפה קבוצתית נאה, מצא עצמו מרקו מרין מול שער ריק, והכפיל את התוצאה. בדקה ה-64 צימק אנטוניו ולנסיה מקרוב ל-2:1, אולם בתוספת הזמן ניצל בריאן ראבלו בישול יפה של קווין גמיירו וקבע את תוצאת המשחק.

* במשחק ידידות נוסף ניצחה נאפולי 1:2 את בנפיקה. ואלן בהראמי העלה את האיטלקים ליתרון (8), לואיסאו השווה (44), ובדקה ה-70 הגיע הרגע הגדול של גונסאלו היגואין, כשחלוץ הרכש מריאל מדריד ניצל יציאה לא טובה של ההגנה הפורטוגלית למלכודת נבדל והתכבד בשער בכורה שהתברר גם כשער הניצחון.

שחקן סביליה מרקו מרין חוגג מול מנצ'סטר יונייטד. Jon Super, AP
משחק קבוצתי נהדר של סביליה. מרין חוגג/AP, Jon Super

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully