וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חאבייר סאנטי בן 40: "מתנה? רק רוצה לחזור לרוץ"

הקפטן הנצחי של אינטר מתאושש מהפציעה הקשה ולא חושב על פרישה: "ההתקדמות טובה, לא יודע מתי אוכל לחזור למגרשים"

חאבייר סאנטי, הקפטן הנצחי של אינטר ועד לא מזמן שחקן נבחרת ארגנטינה, חוגג היום (שבת) את יום הולדתו ה-40. המגן הימני הוותיק, שנמצא באינטר מאז 1995 ומשמש כקפטן הנראזורי מאז 1999, רשם 845 הופעות במדי הקבוצה ושיחק מעל 1,100 משחקים בקריירה כולה. באפריל האחרון חווה סאנטי את הפציעה הקשה בקריירה שלו, כשקרע את גיד אכילס בפתיחת המשחק נגד פאלרמו, אבל גם האירוע הזה לא העלה בו, ולו לרגע, מחשבות על פרישה.

חאבייר סאנטי שחקן אינטר. GettyImages
הילד כבר בן 40. חאבייר סאנטי/GettyImages

הרופאים צופים שסאנטי יוכל לחזור לאימונים בעוד כשבועיים ועשוי להצטרף לסגל באוקטובר, אך "פופי" לא ממהר. "ההחלמה מתקדמת כמתוכנן ואני אוכל לחזור לרוץ ממש בקרוב, אבל אני לא רוצה לתת תחזית לגבי מועד החזרה שלי", אמר סאנטי ל"גאזטה דלו ספורט". "אני באמת לא יודע מתי אוכל לחזור למגרש. מבחינתי, לחזור לרוץ זה כבר צעד משמעותי קדימה".

כאשר נשאל מה ירצה לקבל לכבוד יום הולדתו ה-40, השיב סאנטי בחיוך: "מתנת יום הולדת? אולי ילד רביעי? לחזור לרוץ זו גם מתנה".

גם אינטר, שהאריכה לסאנטי את החוזה עד יוני 2014, פרסמה הודעה המברכת את השחקן: "יום הולדת שמח, קפטן. כולנו מחכים שתחזור למגרשים. כמתנה, יש פינה חמה בלב שלנו המיועדת רק לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully