וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו היגואין: "הקהל של נאפולי העביר בי צמרמורת"

הארגנטינאי התרגש לאחר שער הבכורה בסן פאולו: "מודה להם על ערב מרהיב". האמשיק האריך חוזה, המעודדות הלהיבו

חגיגה גדולה הייתה אמש (שישי) בנאפולי, כאשר הקבוצה המקומית הציגה את ההמנון החדש, להקת המעודדות המלהיבה וגם את הרכש המרכזי גונסאלו היגואין. החלוץ הארגנטיאי פתח בהרכב, ואף הבקיע את שער הניצחון בבכורה בסן פאולו שהסתיימה עם 1:2 במשחק הידידות מול בנפיקה.

גונסאלו היגואין שחקן נאפולי חוגג שער. GettyImages
הקהל ריגש אותו. גונסאלו היגואין/GettyImages

"אני מאוד שמח להבקיע את השער הראשון שלי בנאפולי, כאן בסן פאולו", אמר פיפיטה היגואין בסיום. "ממש קיוויתי להבקיע ולהקדיש את השער הראשון לאוהדים האלה. הצלחתי, ואני מאושר. שמעתי את הרעש מהקהל ברגע השער, שמעתי אותם צועקים בשמי וזו הייתה תחושה נפלאה. הם העבירו בי צמרמורת. אני מודה לכל הנאפוליטנים על קבלת הפנים החמה ועל ערב מרהיב".

מאושר נוסף היה מארק האמשיק. הסלובקי בן ה-26, שמשחק בנאפולי מאז חזרה לסרייה A ב-2007, האריך את חוזהו עד 2018 ומיצב את מעמדו כאייקון של המועדון, בניגוד לשותפיו לטרידנטה המפורסם, אדינסון קבאני ואסקיאל לאבצי שהתאחדו בפריס סן ז'רמן. "אלו הנישואים המושלמים", צייץ הנשיא אורליו דה לורנטיס בחשבון הטוויטר שלו. "הוא בחור נהדר, מקצוען נהדר ושחקן נהדר שמכבד את החולצה של נאפולי".

האמשיק עצמו אמר: "נאפולי זה הבית. אני שמח על חידוש החוזה ורוצה להישאר כאן כדי להגיע להישגים עם הקבוצה. האוהדים רוצים תואר? אני לא יכול להבטיח דבר, אבל אני מקווה שזו תהיה השנה שבה נאפולי תזכה בסקודטו. ניתן את הכול על מנת להשיג את זה".

כמו באמריקה: המעודדות של נאפולי

המעודדות של נאפולי. GettyImages
המעודדות של נאפולי/GettyImages
המעודדות של נאפולי. GettyImages
המעודדות של נאפולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully