וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "אי אפשר עדיין לשפוט את קבאני"

השבדי ניתח את שיתוף הפעולה עם האורוגוואי, שערך בכורה ב-1:1 של פ.ס.ז' במונפלייה. בלאן: "קיוויתי לתוצאה טובה יותר"

גם אדינסון קבאני לא עזר. פריס סן ז'רמן החלה את מסע ההגנה על התואר בליגה הצרפתית עם 1:1 קשה במגרשה של מונפלייה, ורשמה למעשה שנה שלישית ברציפות בה היא מתחילה ללא ניצחון. המאמן החדש לורן בלאן פגש את קבוצת נעוריו ונקלע לפיגור בעקבות איבוד כדור של זלאטן איברהימוביץ' ושער של רמי קאבלה אחרי 10 דקות, אבל החלוץ השבדי הוריד בראש למקסוול שאיזן בדקה ה-60 והציל נקודה. קבאני האורוגוואי, הרכש הגדול שהגיע ב-64.5 מיליון יורו, נכנס כמחליף והגיע להזדמנות אחת טובה שלא נוצלה. בעונה שעברה חיכתה פ.ס.ז' שלושה מחזורים עד לניצחון הראשון. כמה זמן זה ייקח הפעם?

שחקן פריס סן ז'רמן מקסוול חוגג שער. רויטרס
לפחות נקודה. זלאטן ומקסוול/רויטרס

"קיוויתי לתוצאה טובה יותר", הודה לורן בלאן לאחר המשחק. "המחצית הראשונה לא הייתה לטעמי, זו לא פ.ס.ז' שרציתי לראות. חסרה לנו פשטות במשחק, היה רצון גדול מדי של השחקנים לגעת בכדור. יהיה לי הרבה מה להגיד לשחקנים על מה שעשינו בקישור ובהתקפה ב-45 הדקות הראשונות. מונפלייה הייתה רעננה יותר והראתה איכות במחצית הראשונה, אבל צריך לזכור שחלק מהשחקנים שלי חזרו לאימונים באיחור. במחצית השנייה החזקנו יותר בכדור והצלחנו להשוות, כשהיו לנו גם הזדמנויות נוספות להבקיע".

על הבכורה של קבאני אמר בלאן: "קבאני הוא סקורר. הייתה לו הזדמנות אחת טובה וזה חבל שהוא לא כבש, אבל הכניסה שלו הוסיפה לנו יכולת לשחק לעומק. הוא זקוק לזמן ועוד ישתפר. ההגנות היריבות יצטרכו לשים לב אליו, והוא יוכל לפנות שטחים לשחקנים אחרים. הוא יתרום לנו רבות".

זלאטן איברהימוביץ' התייחס גם הוא לבכורה של קבאני ולצורה בה השניים ישתפו פעולה: "ברור שהוא שחקן מצוין. הוא עשה הרבה תנועה לפני השער והציע לנו כל מני פתרונות, אבל אי אפשר לשפוט אותו אחרי 10 או 20 דקות של משחק אחד. אנחנו צריכים לסייע לו בהצלחה כדי שיכבוש שערים. אני חייב לשחק בדרך שלי, לכבוש כמה שאפשר ולנסות ליצור מצבים. אני חושב שקבאני לא יהיה מעורב יותר מדי בבניית המשחק, אלא יישאר מול השער כדי לנצל כמה שיותר הזדמנויות".

במונפלייה, לעומת זאת, הייתה שביעות רצון רבה. המאמן הקודם רנה ז'יראר החל את הקדנציה שלו ב-2009, עם 1:1 במחזור הפתיחה מול פ.ס.ז'. ב-2012 הוא הוביל את מונפלייה לאליפות על חשבון היריבה מהבירה, ואמש מחליפו ז'אן פרננדז פתח את הקדנציה שלו עם אותה תוצאה בדיוק. "התחלנו טוב מאוד, הראינו אגרסיביות וקבוצתיות וגם כבשנו", אמר פרננדז, שרשם את משחקו ה-587 כמאמן בליג 1. "העייפות החלה להשפיע במחצית השנייה ופריס כבשה, אבל לשמחתי השחקנים ידעו להילחם עד הסוף גם אחרי ההרחקה של אל קאוטרי. אולי אפילו יכולנו לנצח".

מאמן פריס סן ז'רמן לורן בלאן. רויטרס
סבל במחצית הראשונה. לורן בלאן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully