וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו: "100 מיליון יורו? רק ליאונל מסי שווה את זה"

בברצלונה עוקצים את ריאל בנוגע לעסקת בייל. מאמן סנטוס מזהיר: "אם ניימאר יעלה במשקל, ברצלונה תשלם על כך ביוקר"

ברצלונה כבר הספיקה לשכוח מהביקור הקצרצר בישראל, והמשיכה במסעותיה ברחבי העולם. הקטלאנים שוהים בימים אלה בתאילנד, אך הסוגיות הבוערות, כמו זו של גארת' בייל, לא נעלמת מעיניהם. הפרסומים על העסקה שהולכת ונרקמת בין ריאל מדריד לטוטנהאם, ובמסגרתה הבלאנקוס עשויים על פי דיווחים לשלם סכום שיא של 100 מיליון יורו, מאוד מפתיעים את שחקן ברצלונה פדרו. עבורו, יש רק שחקן אחד בעולם ששווה את הסכומים הללו. קוראים לו ליאונל מסי.

שחקני ברצלונה פדרו, מסי חוגגים שער. רויטרס
רק אחד בעולם שווה סכומים כאלה? פדרו ומסי/רויטרס

"לשלם 100 מיליון יורו? הייתי עושה זה כדי להחתים את מסי, לא אף אחד אחר", עקץ הקשר בראיון שהעניק בספרד. בראיון התייחס פדרו גם להתאקלמותו של המאמן הנכנס "טאטה", להישארותו של ססק פרגאס ולניימאר. "טאטה מדבר איתנו הרבה. הוא מבקש ודורש שנשקם את האופי החזק שהלך לאיבוד. אנחנו מאוד שמחים שססק נשאר, ידענו שזו הייתה הכוונה שלו מלכתחילה. הוא לא רצה לעזוב. ניימאר מתאקלם היטב. הוא מאוד דומיננטי על המגרש ושקט מחוצה לו. הוא הולך להסב אושר לאוהדים שלנו, והשילוב של יחד עם מסי עובד מצוין בינתיים".

מי שדווקא נשמע מודאג יותר לשלומו של ניימאר הוא רמאליו, מאמנו בסנטוס, קבוצתו הקודמת. ברצלונה שמה לעצמה למטרה לגרום לניימאר השדוף להעלות במשקלו, מה שלדעתה יעמיד אותו במצב הפיסי האידיאלי. את רמאליו זה מפתיע. "אם ניימאר יעלה במשקל, ברצלונה תוציא ממנו את כל העוקץ. היא לא תקבל ממנו את הדברים הטובים שהוא יכול לתת. הוא יאבד מהמהירות שלו. לא חשבתי שזה מה שברצלונה תרצה לעשות כשיש לה בסגל שחקנים קטני קומה כמו צ'אבי, אינייסטה ומסי. ניימאר עוד עלול להיפצע בברכיים, בדומה למה שקרה לרונאלדו הברזילאי. זה עסק מסוכן".

אגב, טיטו וילאנובה שעזב את ברצלונה במפתיע בשל מחלת הסרטן, נראה אתמול (חמישי) לראשונה בפומבי מאז ההודעה הדרמטית, כשהגיע לקונצרט בג'ירונה שבקטאלוניה.

שחקן ברצלונה ניימאר. ברני ארדוב
התוכנית של ברצלונה לגביו דווקא תפגע בה? ניימאר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully