וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: הלפרין יעבור בדיקה לאבחון הפציעה בברכו

השחקן נפצע בניצחון על פולין, ינוח נגד גאורגיה (19:00), ועם חזרת הנבחרת לארץ ייקבע האם מדובר בפציעה חמורה

נבחרת ישראל תקיים הערב (שישי) את משחקה האחרון בטורניר ההכנה בטרנטו, איטליה, כשתפגוש את נבחרת גאורגיה (19:00), שהפסידה את שני משחקיה עד כה. בנבחרת היו מרוצים מהיכולת במחצית השנייה בהפסד לאיטליה אמש 67:64, אך מודעים לכך שיש עוד הרבה עבודה עד שיגיעו ליכולת מספקת יותר. כמו כן לא התרגשו מהיכולת מחוץ לקשת השלוש, לאחר שאמש קלעו רק 2 מ-20, בתוספת למשחק ראשון לא משכנע נגד פולין.

הכנה: ישראל הפסידה לאיטליה 67:64

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, יותם הלפרין. ברני ארדוב
מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית. יותם הלפרין/ברני ארדוב

יותם הלפרין נפגע בברכו בניצחון על פולין ואמש לא שותף. השחקן יעבור בדיקת MRI עם נחיתת הנבחרת על מנת לקבוע את חומרת פציעתו. הלפרין עבר ניתוח ברגלו עם סיום העונה בגרמניה כדי לטפל בפציעה שהציקה לו עוד מסיום עונת 2011/12 ברוסיה. בנבחרת מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית וכי השחקן יוכל לחזור לפעילות לקראת המשך ההכנה.

"שיחקנו נגד קבוצה ביתית טובה, מאוד אגרסיבית", אמר אריק שיבק בסיום ההפסד לאיטליה, "פתחנו את המשחק לא טוב. לקח לנו לזמן להיכנס לעניינים וברגע שזה קרה שיחקנו טוב. פה ושם עשינו את השטויות הרגילות לתקופה הזו של ההכנה, אבל אפשר להיות שבעי רצון ממה שהשגנו במשחק". על יוגב אוחיון אמר שיבק: "יוגב היה יוצא מהכלל, גם הגנתית וגם התקפית, אנחנו צריכים אותו אגרסיבי ואנחנו נפתור את הבעיה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully