וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל הפסידה לאיטליה 67:64

ישראל כבר חזרה מפיגור דו ספרתי והוליכה ברבע האחרון, אך נכנעה למארחת בשניות הסיום. כספי הצטיין עם 22 נק’ ו-10 ריב'

נבחרת ישראל רשמה הערב (חמישי) את הפסדה הראשון בהכנה לאליפות אירופה נגד איטליה בטורניר ההכנה בטרנטו 67:64. הנבחרת של אריק שיבק נראתה לא טוב במחצית הראשונה, אבל רשמה קאמבק בדקות האחרונות של המחצית, והציגה יכולת משופרת במחצית השנייה. יכולת טובה של מרקו בלינלי בדקות הסיום נתנה לאיטלקים את הניצחון וישראל נשארה עם תחושת פספוס. מחר תשלים את הטורניר כשתפגוש את נבחרת גיאורגיה (19:00).

עומרי כספי הוביל את ישראל עם 22 נקודות ו-10 ריבאונדים. מנגד בנבחרת צריכים להיות מודאגים מהיכולת מחוץ לקשת לאחר שישראל קלע 2 מ-20 מחוץ לקשת. יותם הלפרין נח במהלך המשחק והוא צפוי לחזור לסגל למשחק נגד הגיאורגים.

מאמן נבחרת ישראל, אריק שיבק אמר בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה ביתית טובה, מאוד אגרסיבית. פתחנו את המשחק לא טוב. לקח לנו לזמן להיכנס לעניינים, וברגע שזה קרה שיחקנו טוב. פה ושם עשינו את השטויות הרגילות לתקופה הזו של ההכנה, אבל בסוף הכל יכולים להיות שבעי רצון ממה שהשגנו במשחק". על יוגב אוחיון אמר שיבק: "יוגב היה יוצא מהכלל, גם הגנתית וגם התקפית, אנחנו צריכים אותו אגרסיבי ואנחנו נפתור את הבעיה הזו".

שחקן נבחרת ישראל בכדורסל, עומרי כספי. קובי אליהו
שמטו את הניצחון בדקות הסיום. עומרי כספי/קובי אליהו

רבע 1

ישראל פתחה בחמישייה עם יוגב אוחיון, רביב לימונד, עומרי כספי, ליאור אליהו ויניב גרין. כמו במשחק נגד פולין, גם הפעם ישראל פתחה רע בהתקפה, ואיטליה ניצלה זאת ל-0:8 מהיר. 5 דקות בלי נקודות של ישראל נגמרו עם נקודות של ליאור אליהו מהקו. עומרי כספי החזיר את ישראל למשחק והוריד את היתרון האיטלקי ל-2 נקודות בלבד. פואטה ומלי הגדילו שוב את היתרון האיטלקי וכספי הוריד את ישראל בסוף הרבע בפיגור 16:10.

רבע 2

ההתקפה הישראלית לא תפקדה גם בפתיחת הרבע השני, ואלסנדרו ג'נטילה נתן לאיטליה יתרון 12:23. רביב לימונד התחיל ריצה טובה של ישראל שמנעה מאיטליה לברוח וצימקה ל-6 בלבד. לימונד המשיך במומנטום שלו, ולייאפ עם הבאזר הוריד את ישראל למחצית בפיגור סביר 34:30.

רבע 3

הרבע השלישי התחיל טוב בהרבה עבור ישראל שעלתה ליתרון ראשון 34:36. עידו קוז'יקרו עלה מהספסל וביחד עם לימונד ואליהו העלה את הנבחרת ליתרון 7. פואטה הוביל קאמבק של האיטלקים, וצימק את היתרון הישראלי לנקודה בלבד. אחרי דקות ארוכות ללא נקודות, קלע גיא פניני שלשה וג'נטילה בשניה האחרונה של הרבע קבע 49:49.

רבע 4

גיא פניני המשיך בדקות טובות, והריץ את עומרי כספי במתפרצת לסל יפה וליתרון 54:55, 7 דקות לסיום. שתי הקבוצות הציגו משחק מפוזר ברבע האחרון ו-3 דקות לסיום היתרון הישראלי עדיין עמד על נקודה. שלשות של אראדורי וצ'ינצ'יאריני נתנו לאיטליה יתרון בן ארבע נקודות, פחות מדקה לסיום. עומרי כספי עוד צימק בשלשה גדולה, אבל האיטלקים יצאו עם הניצחון 64:67.

שחקן נבחרת ישראל רביב לימונד. איגוד הכדורסל
רשם דקות טובות מאוד. רביב לימונד/איגוד הכדורסל

סטטסיטיקה

קלעו לישראל: עומרי כספי 22 ו-10 ריבאונדים (1 מ-7 ל-3), ליאור אליהו (9 ריבאונדים) ורביב לימונד 10 נקודות כל אחד, יניב גרין וגיא פניני 7 כל אחד, יוגב אוחיון 4, עידו קוז'יקרו ויניב גרין 2 כל אחד. כן שותפו: אלכס טיוס, אלישי כדיר וניצן חנוכי.

בלטו באיטליה: אלסנדרו ג'נטילה 13, אנדראה צ'ינצ'יאריאני ומרקו בלינלי 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully