וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה 65:81 את פולין

הנבחרת של שיבק פתחה ברגל ימין את ההכנה ליורובאסקט, ליאור אליהו כיכב עם 19 נקודות. שיבק: "שיחקנו בינוני"

בעוד פחות מחודש תפתח נבחרת ישראל את הופעותיה ביורובאסקט בסלובניה והערב (רביעי) קיימו שחקניו של אריק שיבק משחק הכנה ראשון מול נבחרת פולין החלשה ואחרי שלושה רבעים צמודים, הצליחו להשיג ניצחון משכנע, 65:81.

בהעדרו של גל מקל, אריק שיבק פתח עם יוגב אוחיון ורביב לימונד בקו האחורי כאשר עומרי כספי, ליאור אליהו ואלכס טיוס המתאזרח השלימו את החמישיה. הנבחרת לא הציגה יכולת גדולה אבל אליהו, שעדיין טרוד בחיפושים אחרי קבוצה חדשה והבעיות מול מכבי, הציג יכולת התקפית טובה ובלט מעל כולם עם 19 נקודות באחוזים טובים ו-27 נקודות מדד.כספי הוסיף 14 נקודות אך דייק רק בשש זריקות מתוך 20.

המפגש מול הפולנים היה המשחק הראשון מבין שלושה שתקיים הנבחרת על אדמת איטליה, כאשר מחר יפגשו שחקניו של שיבק את המארחת למשחק שצפוי להיות קשה בהרבה ובו הנבחרת צטרך תרומה התקפית משמעותית יותר של שחקנים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נבחרת ישראל במהלך המשחק מול פולין/מערכת וואלה, צילום מסך

המאמן אריק שיבק סיכם בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד קשוחה. פתחנו לא טוב את המשחק ואת החצי השני אבל זה עניין של הרכבים. ניצחנו ושיחקנו את הדברים שרצינו הגנתית והתקפית. לא לחצנו יותר מדי, אבל עשינו את זה טוב. זה טורניר ועדיין לא יכולים ללחוץ יותר מדי. שיחקנו בינוני לשלב הזה אבל זה טבעי ונורמלי למשחק הראשון. אני מרוצה כי היו לנו שתי נפילות במשחק ויצאנו מהן טוב, פעם אחת בלי. היו הרכבים ששיחקנו בהם מצוין והרכבים פחות טובים, אבל בשביל זה אנחנו פה".

מהלך המשחק: ישראל פתחה את המשחק עם יוגב אוחיון, רביב לימונד, עומרי כספי, ליאור אליהו ואלכס טיוס. פולין פתחה את המשחק חזק, עלתה ליתרון 0:7, אבל ישראל לא התרגשה, ניצלה דקות טובות של יניב גרין ועומרי כספי והפכה את התוצאה בדרך ליתרון 13:21 בסוף הרבע הראשון. דקות טובות של ליאור אליהו וגיא פניני הריצו את ישראל ל-19:32, 5 דקות למחצית. הפולנים סיימו את המחצית עם ריצת 0:4 וישראל הובילה 31:39 בהפסקה.

אלכס טיוס, שביצע שתי עבירות מהירות בפתיחת המשחק, פתח את הרבע השלישי עם נקודות. כמו את הרבע הראשון, גם הפעם הפולנים היו חדים בפתיחה וריצת 0:10 השוותה את המשחק. אריק שיבק לא חיכה יותר מדי ולקח פסק זמן מוקדם. הנבחרת יצאה מפסק הזמן טוב יותר, וליאור אליהו הוביל ריצת 0:10 נגדית של ישראל עד לסוף הרבע בדרך ליתרון 47:59 בסיומו.

שחקן נבחרת ישראל ליאור אליהו מטביע. קובי אליהו
הציג יכולת נהדרת. אליהו/קובי אליהו

גם את הרבע האחרון פתחה ישראל לא טוב, ואפשרה לג'יילו לפולנים לצמצם את ההפרש עד 4 נקודות בלבד. הנפילה הלא ברורה של הנבחרת המשיכה, וזמויסקי השווה ל-63:63, 6 דקות לסיום, מה שאילץ את אריק שיבק לקחת פסק זמן נוסף. ההגנה של ישראל עצרה את הפולנים על 2 נקודות בלבד מהשלב הזה, ומנגד ליאור אליהו המשיך בתצוגה הנהדרת שלו ביחד עם עומרי כספי בדקות אחרונות טובות הובילו את ישראל לניצחון 65:81.

קלעו לישראל: ליאור אליהו 19 (6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), עומרי כספי 14 (11 ריבאונדים), יניב גרין 10, אלכס טיוס, יוגב אוחיון 9 (5 אסיסטים), יובל נעימי וגיא פניני 7 כל אחד, עידו קוז'יקרו 6, רביב לימונד 2.

בלטו בפולין: פטר זמויסקי ומריוש פונטיקה 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully