וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גילרוביץ': "התרסקו לי החיים ברגע של הפנדל"

מאמן הפועל רמת גן לקח קשה את ההדחה מול אשטוריל: "היו לי דמעות בעיניים, לא רציתי מחמאות". בוקסנבוים: "היה כיף גדול"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

המסע האירופי הקצר אך מעורר הכבוד של הפועל רמת גן תם הערב (חמישי) עם הפסד ביתי 1:0 לאשטוריל הפורטוגלית. מחזיקת הגביע שנשרה לליגה הלאומית חזרה לאצטדיון רמת גן אחרי 0:0 במשחק הראשון, אבל הרחקה מוקדמת של אבי סופר גרמה לשער המכריע של אבנדרו מהנקודה הלבנה (11) ולסיום הקמפיין האירופי. כעת יתרכזו האורדונים בהכנות לפתיחת הליגה הלאומית, במטרה לשוב לליגת העל תוך עונה אחת.

אבי סופר שחקן הפועל רמת גן מכשיל את ז'ואאו פדרו גלבאו שחקן אשטוריל. מגד גוזני
ההכשלה שגמרה את הסיפור. אבי סופר/מגד גוזני

אריק גילרוביץ' סיכם את החוויה: "מזה פחדתי, שיראיינו אותי בסיום ויגידו לי כל הכבוד. לא בטוח שהיה פנדל, זה הרג אותנו. 80 דקות מול קבוצה עדיפה ובחיסרון מספרי, זה לא פשוט. אני מאחל לכולם להגיע לחוויה כזו, ואני מקווה שבקדנציה הבאה נמשיך עוד שלב. זה השאיר לנו טעם טוב, אנחנו רוצים שוב. בשנה הזאת נתמקד בעלייה, יש כאן קהל ראוי וחבל על מה שקרה. בדקה הזאת של הפנדל היו לי דמעות בעיניים. התרסקו לי החיים באותו רגע".

עומר בוקסנבוים אמר בסיום: "הפנדל שיבש לנו את המשחק, להיות ב-10 שחקנים מול קבוצה כזאת זה קשה מאוד. מגיעות מחמאות לכל השחקנים, הבאנו כבוד למועדון ותראו איך הקהל מודה לנו. נהנינו מהחוויה הזאת, ואם לא היה מורחק לנו שחקן זה יכול היה להיות אחרת. חבל שזה נגמר, באמת נהנינו מכל רגע, אבל זה בסדר - לא תכננו לקחת את הליגה האירופית. היו הבדלי רמות, אבל עמדנו מצוין, כולם השקיעו מאמץ אדיר ואני חושב שמגיעות המון מחמאות לכולם. היה כיף גדול, ועכשיו מתכוננים לליגה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריק גילרוביץ' מאמן הפועל רמת גן. מגד גוזני
דמעות בעיניים ברגע הפנדל. אריק גילרוביץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully