וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיא לוזון נראה לא נורמלי, זה דבר טוב"

שחקן העבר של סטנדרד ליאז' ואן מור מנתח את מצב הקבוצה והמאמן: "סטנדרד שיחקה נגד יריבות חלשות עד עכשיו ולכן מוקדם לשפוט אותו. צריך להמתין עד שלוזון יצטרך להתערב, אבל שייזהר לא לבצע יותר מדי רוטציות"

הוידאו באדיבות בספורט 2

גיא לוזון ממשיך להיות חידה גדולה בכדורגל הבלגי, אבל נכון לעכשיו עם התוצאות אי אפשר ממש להתווכח. המאמן הישראלי ששמר על מאה אחוזי הצלחה גם ביום ראשון האחרון בעקבות הניצחון הגדול 0:3 על ליירסה ממשיך להעסיק את התקשורת המקומית שמנסה להבין את סיפורו.

מי שניסה לנתח את מצבה של סטנדרד ליאז' הוא אחד הסמלים הגדולים של הקבוצה, ווילפריד ואן מור שזכה עימה בשלוש אליפויות אי שם בשנות השבעים. ואן מור ששימש בעבר גם כמאמן הנבחרת הבלגית עוקב אחרי משחקיה של סטנדרד ואמר: "זה נראה טוב בינתיים. כולם חששו מגל עזיבות, אבל כל הספונסרים עדיין כאן ויש הישגים טובים. לסטנדרד יש קבוצה לטופ 3 והיא למעשה הופכת להיות מועמדת לאליפות".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
"מוקדם מדי לשפוט אותו". גיא לוזון/GettyImages

למרות הדברים, ואן מור מזהיר מפני ההתלהבות ממצבה של הקבוצה בפתיחת העונה, ומדגיש: "התוצאות הן טובות, אבל סטנדרד שיחקה נגד יריבות חלשות עד עכשיו. ביום ראשון יהיה מבחן חשוב נגד גנק". באופן ספציפי יותר התייחס שחקן העבר לגיא לוזון, ואומר: "הוא מתאים בצורה טובה מאוד לשחקנים שלו. זה נכון שבסטנדרד היו כמה אנשים עם אופי בעייתי, אבל לוזון נראה לי 'לא נורמלי', וזה דבר טוב. לשחקנים טובים בדרך כלל יש אופי מיוחד".

לסיום, הדגיש ואן מור כי "זה מוקדם מדי לשפוט את לוזון. צריך להמתין עד שהוא יצטרך להתערב. מבחינה טקטית הוא צריך להיות זהיר שהוא לא מבצע יותר מדי רוטציות".

כזכור, לוזון עצמו אמר לאחר משחק הליגה האחרון: "אני שמח. חמישה ניצחונות זה פנטסטי, מקווה שנמשיך כך ונשתפר לקראת המשחק הבא. זה לא היה משחק קל. עבדנו קשה מאוד כדי לקחת את המשחק הזה. כל הקבוצה עבדה קשה בהגנה והגענו להרבה הזדמנויות. אני שמח ועכשיו אנחנו מצפים למשחק הבא ביום חמישי. זה לא נגמר עד שזה נגמר, וזו הסיבה שלא הייתי רגוע. אנחנו מרוצים וצריכים להמשיך".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully