וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אנחנו עובדים קשה כדי לשמח את האוהדים"

אחרי המחאה נגד מינויו, מאמן סטנדרד ליאז' שולח מסר, ומרוצה מפתיחת העונה המוצלחת: "רוצה שהאוהדים יהיו גאים בקבוצה"

תחילת דרכו של גיא לוזון כמאמן סטנדרד ליאז' הייתה לא קלה. אוהדי הקבוצה הבלגית מחו נגד מינויו, והלחץ על ההנהלה היה גדול, אולם הצלחות הקבוצה עם פתיחת העונה יוצרים שקט במועדון. אמש (ראשון) הקבוצה של המאמן הישראלי חגגה ניצחון ליגה שני העונה - 0:3 על ליירסה - וללוזון יש כבר חמישה ניצחונות בחמישה משחקים רשמיים (כולל מוקדמות הליגה האירופית).

"יש לנו תוצאות טובות כבר ממשחק ההכנה הראשון שעשינו", אמר גיא לוזון ל"לה ליברה" הבלגי, "עברנו חודש טוב, האוהדים תומכים בנו ואני רוצה שהם יהיו גאים בקבוצה שלהם, אנחנו עובדים קשה כדי לשמח את האוהדים".

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
"אחרי מסיבת העיתונאים נגמר הסיפור של הניצחון, והוא כבר לא מעניין". לוזון/GettyImages

"ביקשתי מהשחקנים שלי לשחק טוב, להיות אגרסיבים וללחוץ על הכדור. ידעתי שאם ניתן לליירסה להניע כדור הם יגרמו לנו בעיות. אני שמח שהבקענו שלושה שערים, אבל יותר שמח שלא ספגנו". לוזון נשאל האם הוא נהנה מהניצחונות, והשיב: "אחרי מסיבת העיתונאים נגמר הסיפור של הניצחון, והוא כבר לא מעניין".

מוג'נג'י ביאה היה כוכב המשחק והרשית שלושער, ולוזון מרוצה מפתיחת העונה של החלוץ. "ביאה רצה להיות מהקבוצה", אמר לוזון על השחקן שהושאל בעונה שעברה לווטפורד, "ראינו אותו במשחקי ההכנה, וחשבנו שהוא יכול לעזור לקבוצה. כששני הצדדים רוצים אותו דבר זה לא קשה להסכים".

אחרי שני מחזורים בליגה הבלגית, סטנדרד מדורגת במקום השני עם שש נקודות ויחס שערים 0:5, כשהיא עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה גנק, לה יחס שערים 1:7. במחזור הבא ב-11 באוגוסט, גנק תארח את סטנדרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully