וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 0:3 ללוזון על ליירסה, בישול לליאור רפאלוב

סטנדרד חגגה ניצחון שני העונה, 10 דקות לבן חיים. הקשר היה שותף ל-1:2 של קלאב ברוז' על אוסטנד. 0:0 לנאתכו וקאזאן

עונת הכדורגל האירופית מתחילה לצבור תאוצה והיום (ראשון) לא מעט משגרירי הכדורגל הישראלי היו פעילים ברחבי היבשת הישנה.

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. GettyImages
שמר על 100 אחוזי הצלחה. גיא לוזון/GettyImages

* גיא לוזון וסטנדרד ליאז' ממשיכים לעשות חיל. הקבוצה של המאמן הישראלי חגגה ניצחון ליגה שני העונה - 0:3 על ליירסה - וללוזון יש כבר חמישה ניצחונות בחמישה משחקים רשמיים (כולל מוקדמות הליגה האירופית). טל בן חיים עלה כמחליף בדקה ה-80, דודו ביטון לא נכלל בסגל. ג'פרי ביה כבש שני שערים מהירים לזכות סטנדרד בדקות 17 ו-20 והשלים שלושער 20 דקות לסיום בדרך להופעה גדולה.

לאחר המשחק אמר המאמן: "אני שמח. חמישה ניצחונות זה פנטסטי, מקווה שנמשיך כך ונשתפר לקראת המשחק הבא. זה לא היה משחק קל. עבדנו קשה מאוד כדי לקחת את המשחק הזה. כל הקבוצה עבדה קשה בהגנה והגענו להרבה הזדמנויות. אני שמח ועכשיו אנחנו מצפים למשחק הבא ביום חמישי. זה לא נגמר עד שזה נגמר, וזו הסיבה שלא הייתי רגוע. אנחנו מרוצים וצריכים להמשיך".

קשר רובין קאזאן ביברס נאתכו חוגג שער. Epsilon, GettyImages
פתיחת עונה מאכזבת לקאזאן. נאתכו/GettyImages, Epsilon

* עוד בבלגיה: ליאור רפאלוב (56 דקות) שותף לניצחון 1:2 של קלאב ברוז' בחוץ על אוסטנד, ואף בישל את שער היתרון אחרי שהגביה כדור חופשי וביורן אנגלס המשיך עם הראש פנימה. אוסטנד איזן בכדור חופשי מהצד השני אותו הבקיע פרדריק ברילנט. עד שיצא, רפאלוב הספיק להחמיץ הזדמנות בבעיטה חופשית נוספת, אבל לשמחתו הרבה הוא ראה את בולי אמבומבו כובש את שער הניצחון בדקה ה-64.

* ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בתיקו 0:0 בין קבוצתו רובין קאזאן לאורחת מהבירה, האלופה צסק"א מוסקבה, במסגרת המחזור הרביעי בליגה הרוסית. לאחר המשחק הראשון מול ראנדרס הדנית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, בו ניצחה קאזאן 1:2 וארבעה ימים בלבד לפני הגומלין הביתי, קאזאן קיוותה להשיג ניצחון, אבל נאלצה להסתפק בתיקו שלישי העונה והיא עם שש נקודות. לצסק"א יש שמונה נקודות בארבעה משחקים.

* פתיחת העונה הבינונית של אבי ריקן ופ.צ. ציריך נמשכה עם הפסד ביתי 3:1 למוליכה יאנג בויז ברן, שמצידה שמרה על מאזן מושלם העונה. ריקן שיחק 90 דקות ואף ספג כרטיס צהוב בדקה ה-61. אלכסנדר גרנדט (21) ומיכאל פריי (30) כבשו לאורחים, אלן נף רק צימק (60), יוקה קובו חתם בדקה ה-90.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דקות ראשונות העונה. עודד גביש/מערכת וואלה!, צילום מסך

* דן מורי לא שותף בניצחון קבוצתו ויטסה ארנהם 1:3 על הראקלס אלמלו במחזור הפתיחה בהולנד.

* בן שהר לא נכלל בסגל הרטה ברלין במשחק הגביע הגרמני מול נוימינסטר אותה היא ניצחה 2:3 בהארכה.

* עודד גביש שיחק 90 דקות בפולין עם קבוצתו שלאסק ורוצאלב שאירחה את ויסלה קרקוב וסיימה מולה ב-0:0. ורוצלאב עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully