וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תום מעיין ייצא לאימוני סיטון הול

7.8.2013 / 8:42

בעקבות לחץ של האיגוד, קיבל גארד העתודה חופשה מיוחדת בת שלושה חודשים במהלכה ידונו במעמדו כספורטאי עילוי

גארד נבחרת העתודה תום מעיין ייצא השבוע לסיטון הול כדי להצטרף לאימוני המכללה לקראת שנתו השנייה. מעיין קיבל אישור ממנהל הספורט לחופשה מיוחדת בת שלושה חודשים במהלכן ידונו במעמדו כספורטאי עילוי. הדבר התאפשר לאחר שיחות אינטנסיביות בין אנשי האגף המקצועי באיגוד הכדורסל למנהל הספורט.

הבלוג של גרינוולד על מלחמתו של מעיין בשלטונות צה"ל

תום מעיין שחקן נבחרת העתודה. מגד גוזני
"ישחק בסיטון הול בשנה הקרובה". תום מעיין/מגד גוזני

כזכור, מעיין גויס לצבא עם חזרתו לישראל בקיץ לאימוני נבחרת העתודה ואף בילה זמן קצר בכלא הצבאי, אך בכל זאת עלה לוועדה שהייתה אמורה לקבוע האם מעמדו הוא של ספורטאי עילוי, מה שיאפשר לו ללמוד בסיטון הול. חלק מהפעילות שנעשתה על מנת לעזור למעיין לחזור לארצות הברית כללה מכתב של מאמנו במכללה שטען כי מעמדו חשוב מאוד לעתיד הקבוצה. "תום מעיין יחזור מישראל במהלך השבוע הנוכחי וישחק בסיטון הול בשנה הקרובה", כתב אדם זגוריה, עיתונאי שלוחת ניו יורק של אתר האינטרנט ספורטסנט שסיקר את הסיפור מאז יציאתו של מעיין מארצות הברית בחזרה לישראל.

מעיין (20, 1.88) שיחק במחלקת הנוער של גליל עליון, וכשסיים גיל נוער יצא לשחק באקדמיה של גראן קנאריה אך סבל מפציעה קשה ולא שיחק יותר מדי. בעונה שעברה שיחק באוניברסיטת סיטון הול מליגת המכללות, והיה לרכז הראשון של הקבוצה תוך שהוא רושם 1.8 נקודות ו-3.1 אסיסטים ב-21 דקות משחק. במהלך הקיץ הביעה ברק נתניה רצון גדול לצרף את השחקן, ואף ניהלה עימו מגעים מתקדמים.

  • עוד באותו נושא:
  • תום מעיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully