וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אנתוני גודס חתם לעונה אחת

6.8.2013 / 22:23

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גארד הפועל ת"א בעונה שעברה יהיה הזר השלישי של ליובין: "מודה לאוהדים של הפועל"

גארד הפועל תל אביב בעונה שעברה, אנתוני גודס, חתם הערב (שלישי) בהפועל חולון, אחרי שעל סיכומו פורסם בוואלה! ספורט. חולון פנתה לשחקן לפני כשבוע וחצי, והשחקן ביקש לקחת מספר ימים על מנת לבחון את ההצעה של הקבוצה לעומת הצעות אחרות מאירופה, ובסוף השבוע האחרון החליט להצטרף לסגולים. בימים האחרונים החליפו הצדדים טיוטות חוזה והערב הוא הודיע באמצעות דף הפייסבוק שלו כי חתם.

"ההרפתקאות שלי ימשיכו בישראל עם חולון", כתב גודס, "אני מודה לאלוהים על ההזדמנות לשחק עוד עונה. אני בקבוצה חדשה, אבל רוצה להודות לאוהדים מהעונה שעברה על כל התמיכה, זאת הייתה עונה מדהימה. אני רוצה להודות למשפחה שלי ולחברים שנשארו איתי".

אנתוני גודס הפועל תל אביב מול ריקי היקמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"מודה לאלוהים על ההזדמנות". גודס/ברני ארדוב

גודס (26, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית משנת 2009 במדיה שיתף פעולה עם דן גרונפלד ולורנס היל. אחרי שסיים את לימודיו בהצלחה, נפצע בתחילת עונתו הראשונה כמקצוען ולא שיחק יותר באותה העונה. בעונת 2010/11 פרץ במדי דקוטה וויזארדס מאותה הליגה ורשם 18.2 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע. את אותה עונה סיים בליגה בונצואלה. גודס חזר לדקוטה לתחילת עונת 2011/12, אך בינואר חתם בטראמו האיטלקית שם שיתף פעולה לזמן קצר עם יניב גרין. אחרי חודשיים במועדון חזר לליגת הפיתוח לפורט ווין.

את העונה שעברה פתח גודס במדי בי סי קייב האוקראינית והצטיין עם 17.2 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע, אך קשיים כלכליים בקבוצה הביאו אותה לשחררו בפברואר. בהפועל תל אביב צירפו אותו והוא הרשים עם 15.6 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים, כולל 57.9 אחוזים מחוץ לקשת. בסדרת רבע גמר הפלייאוף עם מכבי תל אביב עלה ל-18.3 נקודות כולל 66 אחוזים מחוץ לקשת.

עד כה החתימה הפועל חולון את שחקני הפנים הזרים לורנס באוורס וג'ראיי גראנט ואת הישראלים גוני יזרעאלי, יחזקאל סקוורר, שלומי הרוש ואייזיק רוזפלט. במועדון היו מעוניינים לצרף ישראלי נוסף בעמדה מספר 3, אך בשלב זה לא נמצא שחקן מתאים למלא את החלל שהשאיר שון דניאל שעזב.

מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון ליאור ליובין. אדריאן הרבשטיין
עוד שחקן רכש. ליובין/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully