וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו לעו"ד אביבי: ההתאחדות מסתירה נתונים

6.8.2013 / 10:40

במועצת ההימורים טוענים כי ההתאחדות דוחה את בקשתה לקבלת נתונים על כספים שהועברו לקבוצות ומחלקות הנוער

נציגי המועצה להסדר ההימורים, משרד עורכי הדין כהן, וילצ'יק קמחי ושות', שלח ביממה האחרונה מכתב ליועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל, עו"ד משה אביבי, ובו טוענים בשם המועצה כי טרם קיבלו לידיהם נתונים כספיים שדרשו לקבל לפני מספר שבועות, זאת כחלק מבדיקה מקיפה שהיא מנהלת. "המועצה רואה בחומרה את התנהלות ההתאחדות, אשר אינה משיבה לשאלות הנשאלות. לא רק שההתאחדות מחויבות להשיב לפניות, אלא שעצם אי מתן התשובה וההסתרה הגלומה בכך מעוררים דרשני", נכתב.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
קיבל מכתב מהטוטו. אבי לוזון/קובי אליהו

כזכור, ב-18 ביולי פרסמנו כי מלחמת ההתשה בין ההתאחדות לכדורגל למועצת ההימורים נמשכת, כשיממה בלבד לאחר שיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, דרש לקבל לידיו תוך ימים ספורים מסמכים ממועצת ההימורים, הגיעה התשובה של המועצה שביקשה לערוך בדיקה מקיפה על ניהול הכספים שהועברו במסגרת התמיכה בהתאחדות לכדורגל.

במכתב ששלחה המועצה להתאחדות זו התבקשה לספק נתונים לגבי ההקצבות לקבוצות ובכללן רמת ההקצבות לנוער בכל קבוצה משתי הליגות הבכירות ובשלוש השנים האחרונות. ההתאחדות לכדורגל מיהרה להוציא הודעה שבה פורסמו חלק מהפרטים, כלומר ההקצבות של הטוטו לקבוצות בעונה החולפת, אך בטוטו דרשו נתונים נוספים.

דוברת ההתאחדות, מיכל גרונדלנד, מסרה בתגובה: "ההתאחדות העבירה ותעביר למועצה כל פירוט שתבקש וכל הסבר נדרש. טענת המועצה כאילו מסתירים מידע אין בה כל ממש ומוטב שלא היה נעשה בה שימוש?.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully