וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו דרש מההתאחדות נתונים נוספים

18.7.2013 / 10:22

מלחמת ההתשה נמשכת. יעקב שחר ישוחח עם לוזון בניסיון נוסף לשכנע את היו"ר ולבנת להסכים להארכה מסויימת של הקדנציה

קובי אליהו

מלחמת ההתשה בין ההתאחדות לכדורגל למועצת ההימורים נמשכת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, יממה בלבד לאחר שיו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, דרש לקבל לידיו תוך ימים ספורים מסמכים ממועצת ההימורים, הגיעה התשובה של המועצה שביקשה לערוך בדיקה מקיפה על ניהול הכספים שהועברו במסגרת התמיכה בהתאחדות לכדורגל.

כעת מתברר כי המכתב להתאחדות נשלח כבר אתמול, ובו בקשה לקבל לידיו נתונים לגבי ההקצבות לקבוצות ובכללן רמת ההקצבות לנוער בכל קבוצה משתי הליגות הבכירות ובשלוש השנים האחרונות. ההתאחדות לכדורגל מיהרה להוציא אתמול הודעה שבה פורסמו חלק מהפרטים, כלומר ההקצבות של הטוטו לקבוצות בעונה החולפת, אך כעת דורשים בטוטו נתונים נוספים. היום אמורה להיערך בדיקה של הטוטו בנוגע להודעה שהוציאה ההתאחדות.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר. אדריאן הרבשטיין
נמשכים ניסיונות הגישור. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

בינתיים, מאחורי הקלעים נמשכים ניסיונות הגישור. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, עדיין לא הצליח לשכנע את לימור לבנת לסגת בה מהדרישה לשנות את הליך בחירת היו"ר, וכעת מנסה למצוא פתרון אחר לעניין. השניים אמורים לשוחח היום בניסיון למצוא פשרה. ייתכן שלוזון אף יגיע למשחקה של מכבי חיפה מול חזאר לנקראן והשניים ייפגשו באיצטדיון.

כפי שפורסם אתמול, במנהלת החליטו לחכות לסיכום עם הטוטו עד יום שני, ולא עד יום ראשון, כפי שסוכם תחילה, כשאת התיקון הזה הציע נשיא מכבי פתח תקוה לשעבר, עמוס לוזון. בנוסף, הוחלט לפעול לפי אחת משתי חלופות: הראשונה - קדנציית לוזון הנוכחית תוארך והוא יוביל את השינויים שמומלצים על ידי דוח וועדת דודי כהן. השניה - לוזון יתמודד מחדש, אבל לא ימונה לקדנציה שלמה אלא לקדנציה חלקית. במהלך הישיבה של ראשי הקבוצות עלה רעיון להקים ועדת איתור משותפת של נציגי הקבוצות ולבנת, כולל הבטחה למינוי משקיף מטעם השרה במנהלת.

  • עוד באותו נושא:
  • יעקב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully