וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו וינוגרד: "אבי לוזון לא מצוי בניגוד עניינים"

5.8.2013 / 17:50

ההתאחדות הזמינה חוות דעת של השופט בדימוס, ששלל את ההאשמות של משרד הספורט: "אין פגם בהתנהלות של לוזון"

המאבק בין ראשי ההתאחדות למשרד הספורט והטוטו ווינר נמשך. בהמשך לטענות של משרד הספורט על ניגוד עניינים של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, פירסם היום (שני) השופט בדימוס ד"ר אליהו וינוגרד דו"ח מפורט שבו הוא שולל את הטענות הללו על הסף.

"לא נפל פגם בהתנהלות ההתאחדות לכדורגל, שכן מר לוזון כיו"ר ההתאחדות לכדורגל לא מצוי בניגוד עניינים אישי", כך נכתב בחוות הדעת של וינוגרד, שהגיעה כהמשך לפנייתה של ההתאחדות לכדורגל".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
יש ניגוד עניינים? אבי לוזון/קובי אליהו

בחוות הדעת המפורטת מצוין עוד כי: "אהדתו של מר לוזון כיו"ר ההתאחדות לכדורגל כלפי מכבי פתח תקוה, הינה טבעית ומותרת, היא אינה מהווה ראיה לקיומו של ניגוד עניינים אישי, כנטען בחוות הדעת של משרד התרבות והספורט ועל אחת כמה וכמה לאור ההנחה הרווחת בהתאחדויות אחרות בעולם לפיה הדבר מקובל ואף מוחצן כלפי הציבור".

שרת הספורט לימור לבנת מסרה בתגובה: "יש כאן חלון הזדמנויות היסטורי לביצוע שינוי חשוב בכדורגל הישראלי. האוהדים, בעלי הקבוצות וכל מי שהכדורגל יקר ללבו משוועים לכדורגל שנקי מתופעות שליליות וליו"ר התאחדות שאינו נמצא בניגוד עניינים ושאין לו זיקה לאחת הקבוצות, בדיוק כפי שקבעו שתי ועדות ציבוריות - האחת שמונתה על ידיההתאחדות עצמה והשנייה שמונתה על ידי שרת הספורט.

"חוות הדעת של היועצת המשפטית של משרד הספורט מדברת בעד עצמה. אוהדי הכדורגל ובעלי הקבוצות בישראל לא באמת זקוקים לחוות דעת משפטית כדי לדעת שישנו ניגוד עניינים בעייתי מאוד בשעה שעמוס לוזון משמש נשיא מכבי פתח תקווה והספונסר הראשי שלה והוא ולא אחר זה שמייצג את הקבוצה במנהלת ליגת העל באופן קבוע. שרת הספורט מתחייבת להמשיך לעמוד לצד ראשי הקבוצות והאוהדים באתגר של שינוי פני הענף".

ניר חפץ יושב ראש מנהלת הליגה. מגד גוזני
יש הסכמה. ניר חפץ יו"ר המנהלת/מגד גוזני

ובתוך כך, ההתאחדות לכדורגל ממשיכה במאבק מול הטוטו והיא הודיעה כי היא מכינה נגדם תביעה בגין שימוש בשמות וסמלי הקבוצות שלא באישורן. עוד הודיעה ההתאחדות כי היא החליטה לאשר את הארכת כהונתם של כל המאמנים ואנשי הצוות המקצועי של נבחרות הנוער והנערים.

לגבי הקמתה של מנהלת הליגה, נטען כי יש הסכמה לפרטי פרטים ללא מחלוקות בין ההתאחדות לכדורגל לבין המנהלת בהקמה. מנהלת הליגה תקום בתוך מספר שבועות כחברה לתועלת הציבור בהתאם לחוות דעתו של רו?ח אודי ברזילאי, כאשר העונה הקרובה תהיה עונת הרצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully