וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר חפץ: "הקבוצות החליטו לפתוח את הליגה ב-24 באוגוסט"

4.8.2013 / 17:56

יו"ר מנהלת הליגה הכריז על פתיחת העונה בעוד שלושה שבועות. בן זקן: "לא התנינו לרגע בין הסכם השיווק לפתיחת הליגה"

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מיכאל ברגמן

ראשי קבוצות ליגת העל יצאו היום (ראשון) עם בשורה גדולה מהפגישה עם יושב ראש בקרת התקציבים עופר אורליצקי והכריזו כי הליגה תיפתח רשמית ב-24 באוגוסט. כפי שפורסם בסוף השבוע בוואלה! ספורט, במהלך הפגישה ביקשו ראשי הקבוצות אישור לפתוח את הליגה בעוד שלושה שבועות בכפוף להצגת הנתונים הכספיים שלהן.

הבעלים של מכבי חיפה יעקב שחר. מגד גוזני
הגיעו עם ציפיות גדולות וחזרו עם בשורה. יעקב שחר/מגד גוזני

עם היציאה מהפגישה, אמר ניר חפץ, יושב ראש מנהלת הליגה: "כל 14 קבוצות ליגת העל התכנסו היום במשרדי בקרת התקציבים והחליטו לפתוח את הליגה ב-24 באוגוסט 2013 מתוך תקווה שעד אז יגובש הסכם שיווק לטובת הקבוצות וציבור אוהדי הכדורגל בישראל. אני מתכוון למועצת ההימורים, ומעבר לכך אנחנו לא מוסיפים דבר". בהצבעה שנערכה, רק עמוס לוזון, נציגה של מכבי פתח תקוה, התנגד לפתיחת הליגה בתאריך הזה ודרש השבתה מוחלטת.

מלבד אורליצקי וחפץ, הגיעו גם פרקליט המנהלת רועי רוזן, מנהל אגף הליגות המקצועניות ניר ינקלביץ', יעקב שחר, אלי טביב, איזי שרצקי, יואב כץ, אלונה ברקת, ג'קי בן זקן, עמוס לוזון, טל עזגד, עו"ד מורן מאירי, משה דמאיו ויהודה ברשישת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. מגד גוזני
יש להם שלושה שבועות להתארגן. אלי טביב/מגד גוזני

לאחר הפגישה אמר יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה: "האווירה הייתה חיובית. אני מניח שהליגה תיפתח ב-24 באוגוסט ומאמין שכן יהיה הסכם. מעבר לסיסמאות, חשוב שהליגה תיפתח".

הבעלים של מ.ס. אשדוד ג'קי בן זקן הדגיש כי להכרזה אין קשר לבין שאלת ההסכם עם הטוטו: "ההחלטה היא שהליגה תיפתח במועדה ב-24 באוגוסט ובהמשך לאמירה הזו אמרנו שאנחנו מאוד מקווים שעד שהליגה תיפתח ייחתם הסכם השיווק עם הטוטו. לא התנינו לרגע בין הסכם השיווק לפתיחת הליגה. ישבנו עם אורליצקי וקבענו מה יקרה ומה יהיה גם אם לא יהיה הסכם שיווק, ומצאנו פתרונות".

בן זקן הדגיש עוד כי "אין משמעות לזה שיורידו את תקציב המינימום. אנחנו מאמינים שגם אם לא ייחתם הסכם, נוכל לגייס התאחדות או מנהלת במהלך עונת 2013/14 - את אותם שני מיליון שקלים לכל מועדון. אנחנו מאוד מקווים שזה ייפתר במהלך השבוע הקרוב ונפתור את זה עם ההתאחדות לכדורגל".

ניר חפץ יושב ראש מנהלת הליגה. מגד גוזני
ממשיכים לעבוד. ניר חפץ, היום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully