וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "כולם בטירוף, יהיה חשמל בבלומפילד"

שחקני האלופה דרוכים לקראת המפגש מול השוויצרים במוק' האלופות. גולדהאר נחת. שטרלר: "מכבי תפתח בלחץ גדול"

אתר רשמי

צפו במשדר המיוחד לקראת המפגש מול באזל

מכבי תל אביב תשחק הערב (שלישי) מול פ.צ באזל בסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות (20:00, ספורט1), במשחק שהוגדר במועדון כאחד המשחקים הכי חשובים של הקבוצה בשנים האחרונות. ניצחון על אלופת שוויץ הערב, יעלה את הקבוצה לשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, מרחק נגיעה משלב הבתים היוקרתי. הבעלים מיטש גולדהאר נחת בישראל ויגיע לצפות במשחק.

הקבוצה סיימה למעשה את ההכנות לקראת המשחק, כאשר בצוות המקצועי החליטו לוותר היום על אימון הבוקר, אולי בשל החום הכבד והרצון שלא להתיש את השחקנים לקראת המשחק. החל משעות הצהריים תתכנס הקבוצה בבית מלון, לארוחת צהריים ומנוחה משותפת. מאוחר יותר יערוך המאמן פאולו סוזה גם את האסיפה הטקטית, ושם הוא גם יודיע לשחקניו על ההרכב, כאשר החלוץ טל בן חיים צפוי לפתוח במקום עומרי אלטמן. בנוסף לאלטמן ימתינו להזדמנות מהספסל גם דור מיכה, עומרי בן הרוש, מאנה, משה לוגסי ודן איינבינדר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יוביל את מכבי לשלב הבא? סוזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כולם בטירוף, יהיה חשמל הערב בבלומפילד", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "יש הרגשה טובה מאוד אצל השחקנים והצוות המקצועי וכולם מאמינים שאפשר לעשות את זה", הוסיף השחקן. כל הכרטיסים למשחק אזלו לפני מספר ימים ולמעט יציע 5 שנשמר לאוהדי באזל, בלומפילד יהיה צהוב כולו. אוהדי הקבוצה מתכננים קבלת פנים חמה לשחקני באזל, כאשר גם בפורומים השונים ביקשו ראשי הארגונים, להימנע מקריאות גזעניות ופרובוקציות לעבר שני השחקנים המצרים של באזל, מוחמד אלנני ובייחוד מוחמד סאלח שעמד במוקד העניינים בימים האחרונים, בשל התבטאויותיו לפני ההגעה לישראל.

האוהדים הצהובים מתכננים שריקות בוז צורמות, החל משריקת הפתיחה בכל פעם שהכדור יהיה ברגלי שחקני באזל. בנוסף לכך צפויים אוהדים רבים להניף גם את דגלי ישראל, בנוסף לציוד העידוד המסורתי במשחקי מכבי. "הערב אנחנו משאירים את הגרון שלנו בבלומפילד", כתב אחד האוהדים לחבריו בפורום ארגון השחקן ה-12. "היתרון הגדול של מכבי על באזל הוא השילוב של הקהל ובלומפילד. נבוא לקרוע את הגרון במשך 90 דקות ונעשה את זה בלי גזענות ובלי השלכת חפצים. אל תשכחו שמכבי היא מעל הכל, אל תעזו לעשות משהו שיפגע במכבי", הוסיף האוהד.

לעניין אחר. הבלם איגנסיו פידלף עזב סופית את הקבוצה וחתם לעונה אחת בטיגרה הארגנטינאית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני באזל מתאמנים. מגד גוזני
פתיחת עונה מקרטעת, וחשש גדול. באזל/מגד גוזני

גם בשוויץ נאלצים לעסוק לא מעט בדברים שמחוץ לכדורגל, כאשר הכותרות במדינה הן על מוחמד סלאח, הכוכב המצרי, שלכאורה אמר ציטוטים על אי רצונו להגיע לישראל. "אומנם בקבוצה חששו מהפגנות בשדה התעופה, אבל הן לא התחוללו", נכתב ב"בליק" השווייצרי, "אבל 15 אלף אוהדי מכבי מכינים לשחקני באזל קבלת פנים חמה".

גם מרקו שטרלר חושש מעט מהאווירה בבלומפילד. "אני מאמין שמכבי תפתח את המשחק בכל הכוח ובהתלהבות גדולה", אמר שטרלר, "היא תפתח ברבע השעה הראשונה של כל מחצית בלחץ גדול. אנחנו מצדנו נהיה חייבים לכבוש כדי לעלות לליגת האלופות".

באזל עדיין לא מנוצחת עונה, אבל גם לא הרשימה יותר מדי בחמשת משחקיה. בשנה שעברה הפתיחה המהוססת של העונה עלתה לשווייצרים בהדחה מליגת האלופות (מול קלוז'), השנה הם מקווים שזה ייראה אחרת. "ביולי אוגוסט תמיד הולך לנו קצת יותר קשה", אומר שטרלר, "זו בעיה שחוזרת בכל שנה, אבל הפעם אנחנו מקווים שהיא תיפתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully