וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "לא יהיה 0:0, זה בטוח. מאמין שנעבור"

מאמן האלופה פאולו סוזה אופטימי לקראת הגומלין מול באזל במוקדמות ליגת האלופות (ג', 19:50, ספורט 1). סלאח: "לא מתעסק בפוליטיקה, כאן כדי לשחק כדורגל". יאקין: "מכבי תגיע בטירוף, אבל לא נשחק משחק הגנתי"

צילום וידאו: טל טנגלנדר, עריכת וידאו: טל רזניק

מכבי תל אביב השלימה את ההכנות שלה לקראת משחק הגומלין החשוב ביום שלישי (19:50, שידור ישיר בספורט 1) מול באזל במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (0:1 לשוויצרים במשחק הראשון) וכינסה הערב (שני) את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. מאמן הקבוצה, פאולו סוזה נשאל מה המפתח למשחק ואמר: "המפתח? להבקיע שני שערים יותר מהם, ונעבוד קשה כדי לעשות זאת. לא יהיה 0:0, אני יכול להבטיח לכם. יהיו שערים במשחק הזה. אנחנו מכירים את הרמה שלהם, אבל ממה שעשינו בחצי הראשון של ההתמודדות הזו, הראינו שאנחנו מסוגלים להתחרות ושאנחנו יכולים לשחק בצורה אמיצה ונחושה כדי לנצח את המשחק. נצטרך לשחק מהרגע הראשון עם מטרה מוצהרת לכבוש".

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב עם גל אלברמן. מגד גוזני
בונים ווינריות במועדון וחושבים חיובי. סוזה ואלברמן/מגד גוזני

על הביקורת שנשמעה נגד המשחק ההגנתי שהפגינה הקבוצה במשחק הראשון אמר סוזה: "צריך היה לקחת בחשבון ששיחקנו בחוץ, ולא שיחקנו מול קבוצה חלשה אלא מול באזל. הקבוצה שלנו לקחה אליפות אחרי 10 שנים. אנחנו בתהליך מסוים של בנייה של ווינריות. לשחקנים שלנו יש איכויות והם מסוגלים להתמודד מול יריבות חזקות. אני אדם מאמין וחיובי, וממה שאני רואה מהשחקנים שלי יש לי ביטחון מלא, במיוחד אחרי מה שהראינו במשחק הראשון. עם זאת, נצטרך לשחק ממש טוב בשביל לעבור אותם. אני מקווה שהאוהדים שלנו ידחפו אותנו עם אמונה ואנרגיה כדי שנהיה חזקים יותר מהיריבה שלנו".

שחקנה של מכבי תל אביב, גל אלברמן התייחס גם הוא למשחק הראשון ואמר: "חוסר ביטחון זו לא ההגדרה הנכונה למחצית הראשונה בבאזל. הגענו מוכנים אבל לא הראינו מספיק אופי ולא היה לנו מספיק אומץ. למדנו שכשזה מה שאתה מקרין מול קבוצה כזאת, היא מנצלת את זה. שיחקנו מול יריבה קשה מאוד בחוץ והפקנו את הלקחים שלנו. אין ספק שבלומפילד יהיה משמעותי עבורינו. כאן אנחנו מרגישים בנוח, ואני מאוד מאוד מקווה שזה ייתן לנו דחיפה קדימה. נצטרך להיות מאוד אמיצים ולא לספוג. כשאתה לא מבקיע שער חוץ, יש יותר קשיים במשחק הביתי".

בנוגע למוחמד סלאח שסירב ללחוץ את ידיהם של שחקני מכבי לאחר המשחק בשוויץ אמר אלברמן: "בכלל לא שמנו לב לכל עניין לחיצת הידיים עם סלאח. לא נתנו יד לכל ההתעסקות הזו בימים האחרונים. הבנו שהיו הצהרות בשם השחקן, אבל אנחנו רק מתעסקים במשחק. אנחנו רוצים להעביר את אותו מסר לקהל, אסור לנו להיקלע למקרה לא ספורטיבי בגלל אירועים כאלה. אנחנו מבקשים מהאוהדים שלנו להימנע מפרובוקציות כאלה, כדי שלא לפגוע בקבוצה בהמשך הדרך. משחק הוגן זה משהו שמוליך את מכבי וניתן לו את כל הכבוד המגיע לו, ואם סלאח לא ירצה לתת לנו את הכבוד, זה עניין שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. מגד גוזני
סומך על הקהל. אלברמן/מגד גוזני

מבחינת ההרכב צפוי שינוי אחד כאשר טל בן חיים, שנכנס כמחליף במשחק הקודם, צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של עמרי אלטמן הצעיר. ראדה פריצה וברק יצחקי ישלימו את חוליית החוד, כאשר שאר ההרכב צפוי להיות זהה. אגב, ניקולה מיטרוביץ', הקשר שחתם רק אתמול בקבוצה, לא יוכל לשחק מול השוויצרים ויעמוד לרשותו של סוזה רק בסיבוב הבא אם מכבי תעפיל אליו.

הרכב משוער, מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, קרלוס גרסיה, איתן טיבי, יואב זיו, גל אלברמן, מהראן ראדי, ערן זהבי, טל בן חיים, ברק יצחקי, ראדה פריצה.

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
המהירות שלו שוב תפתיע את באזל? טל בן חיים/ברני ארדוב

בבאזל מאמינים בכוחם להכריע את ההתמודדות מול הצהובים, לאחר שהשיגו תוצאה טובה מבחינתם במשחק הראשון, ולא ספגו שער חוץ. מאמן הקבוצה, מוראט יאקין נשאל כבר בפתיחת מסיבת העיתונאים לגבי פרשת השחקנים המצרים שסירבו בתחילה להגיע לישראל, ואמר מיד: "אני לא מעוניין לדבר על הנושא הפוליטי, אלא רק על כדורגל". על המשחק הראשון אמר המאמן: "ידענו שאנחנו חייבים שער אחד, היה יותר טוב שנבקיע שניים, אבל אני מאמין שגם אחד יספיק לנו מחר. אנחנו יודעים שמכבי תגיע דרוכה למשחק, אבל יש לנו את היתרונות שלנו, ככה שאנחנו לא פוחדים. יש לנו ניסיון והשחקנים מנוסים במצבים כאלה".

כשנשאל האם הקבוצה מגיעה מוכנה לגומלין מחר, אמר יאקין: "אנחנו מכירים את מכבי. אנחנו פשוט צריכים לבוא ולשחק כמו במחצית הראשונה ולא לאפשר להם להגיע למצבים. למכבי יש התקפה חזקה מאוד, אבל אני אופטימי. היינו פייבוריטים בבית, ועכשיו מכבי בבית ולכן הסיכויים עומדים לצידם. כל הכרטיסים נמכרו והאוהדים ידחפו אותם, ככה שיהיה קשה. ברור שמכבי תגיע בטירוף, אבל לא נשחק משחק הגנתי.

מי שעומד במרכז הפרשה סביב המשחק הזה, מוחמד סלאח, שעל פי הדיווחים בתקשורת סירב להגיע למשחק, הגיב לטענות ואמר: "הגעתי עם הקבוצה שלי כי אנחנו צריכים לנצח ואנחנו רוצים להגיע לליגת האלופות. אם מישהו קורא משהו בתקשורת לגבי אמירה פוליטית שלי, זה לא נכון. אני לא מתעסק בפוליטיקה או בתקשורת, אני כאן כדי לשחק כדורגל".

קפטן הקבוצה, מרקו שטרלר הוסיף: "אמרתי כבר אחרי המשחק הראשון ש-0:1 זו לא תוצאה רעה עבורינו, אבל זה עשוי לא להספיק. אנחנו יודעים שמכבי תל אביב תגיע מחר בגישה התקפית, אבל יש לנו מספיק שחקנים עם ניסיון במעמדים כאלה". על חבריו המצרים לקבוצה אמר הקפטן: "אנחנו מתעסקים רק בכדורגל, ואני מקווה שזה הדבר היחידי שיעניין אותנו מחר".

נשיא הקבוצה, ברנרד האוסלר היה היחידי שהתייחס לפרשה שהסעירה את התקשורת ואת האוהדים ביראל:" זו סיטואציה לא פשוטה בשביל השחקנים המצרים, אבל הם החליטו שבשביל הכדורגל הם יעשו את זה. אנחנו שמחים לשחק מול מכבי תל אביב, וזה לא משנה אם השחקנים שלנו מגיעים מצרפת, מצרים או איטליה. הם משחקים כדורגל, והמשחק זה הדבר היחידי שאנחנו מתעסקים בו". לאחר שנשאל שוב ושוב בנושא, החל האוסלר להתעצבן וירה: "אני מבקש להפסיק עם השאלות האלה. מה שהיה כתוב באינטרנט לא היה נכון, השחקנים המצרים לא ביקשו שלא להגיע וזה פשוט לא נכון".

מוראט יאקין מאמן באזל. מגד גוזני
מאמין שהשער איתו הם מגיעים יספיק להם. יאקין/מגד גוזני

באזל צפויה להמשיך עם ההרכב שניצח את מכבי תל אביב בשבוע שעבר, אבל המאמן מוראט יאקין יחסר נשק התקפי מהספסל לאחר שהחליט להשאיר את ראול בובאדיז'ה הארגנטינאי בשוויץ מכיוון שלטענתו "הראש של ראול לא נקי כדי להתעסק עכשיו בכדורגל". לעומתו, מתיאס דלגאדו שחזר לקדנציה שנייה בבאזל אחרי שכיכב במדיה בין השנים 2003-2006, יהיה הפעם בסגל למשחק.

הרכב משוער, באזל: יאן זומר, פיליפ דגן, פביאן שר, ארלינד אייטי, בראנג ספארי, מוחמד אל נני, מרסלו דיאס, פביאן פריי, מוחמד סלאח, ולנטין שטוקר, מרקו שטרלר.

מוחמד סלאח שחקן באזל. מגד גוזני
אם לא ייתן כבוד, זה עניין שלו. סלאח/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully