וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ישראל תארח את אליפות אירופה לבריכות קצרות?

על פי יו"ר איגוד השחייה, נועם צבי, במידה ויתוקנו הליקויים בבריכה האוליפית בווינגייט, תארח ישראל את האליפות ב-2014

בסך הכל יממה לאחר ההשיג הנהדר של צמד השחיינים הישראלים, גיא ברנע ויונתן קופלב בגמר אליפות העולם בשחייה שבברצלונה, נודע הערב (שני) כי ישראל עשויה לארח את אליפות אירופה בבריכות קצרות, שתתקיים בשנה הבאה. יו"ר איגוד השחייה, נועם צבי, הודיע הערב כי הנהלת השחייה האירופית תאפשר לישראל לארח את האליפות בקיץ 2014 רק במידה ותושלם הבריכה בווינגייט על פי התקן המתבקש של אירוח אליפות אירופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב תארח את אליפות אירופה בבריכות קצרות? הבריכה בווינגייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

יו"ר שדולת הספורט, ח"כ יואל רזבוזוב סבור שאירוח התחרות חייב להיות מטרה של אנשי הספורט הישראלי בכלל ולא רק של איגוד השחייה: "לא ייתכן שהדבר היחיד שמפריד בניינו לבין אירוח תחרות שחייה בסדר גודל של אליפות אירופה, הוא השקעה נוספת של כמה מיליוני שקלים בכדי שתעמוד בתקן הבינלאומי", אמר רזבוזוב. "לאחר שבבריכת השחייה הושקעו למעלה מ-90 מיליון, השלמתה היא הכרח. בריכת השחייה בוינגייט תוכננה לעמוד בסטנדרטים המחמירים ביותר, ולכן אין שום סיבה שהיא לא תהיה כזו".

עוד אמר רזבוזוב: "הפיכת הבריכה למתקן ספורט שעומד בשורה אחת עם המתקנים האיכותיים והמשוכללים בעולם, תביא לספורט הישראלי הרבה כבוד. בטווח בקצר כשנארח את אליפות אירופה לבריכות קצרות 2014, ובטווח הארוך, כשישפרו השחיינים את תוצאותיהם. כיו"ר שדולת הספורט, אני דורש שפרויקט הבריכה יושלם. טובת הספורט הישראלי צריך להימצא בראש מעייניהם של כל הגורמים האחראים על הבריכה, שחייבים לפעול בשיתוף פעולה על מנת לעמוד בלוח הזמנים".

כזכור, הבריכה האולימפית שנבנתה במכון וינגייט, נפתחה סוף סוף לאחר שנים של בנייה שהוקפאה וחודשה בכל פעם. בטקס פתיחת הבריכה החדשה היה נדמה כי לפחות למראית עין היא עומדת בסטנדרטים הבינלאומיים. אלא שאז התברר כי לבריכה אין כרגע רישיון עסק, מה שמנע מהשחיינים הישראלים להתאמן בה, רגע לפני אליפות העולם, זאת למרות ששחקני כדורמים, תריאתלטים ושאר אנשים כבר זכו להיכנס ולהתאמן בה.

בנוסף עלו טענות בקרב לא מעט נכים שהגיעו לטקס החנוכה של הבריכה החדשה כי היא אינה נוחה לגישה למי שמוגבל בתנועה. עתה נותר לראות האם יצליחו בווינגייט להתגבר על כל התקלות הללו, ולהשלים את כל הבנייה על פי התקן, כדי שישראל תוכל לארח את האליפות היוקרתית.

הבריכה החדשה בוינגייט נפתחה, בכירי השחיינים נותרו בחוץ

יואל רזבוזוב. ניב אהרונסון
דורש להשלים את בניית הבריכה. רזבוזוב/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • נועם צבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully