וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו חתם בריאל מדריד עד 2018

ב"מארקה" טוענים כי הכוכב הפורטוגלי כבר האריך את חוזהו וירוויח כ-17 מיליון יורו לעונה (יותר ממסי). "הוא המנהיג הבלתי מעורער , עכשיו הוא מאושר מאי פעם", נכתב. ריאל הבטיחה לו 60 אחוזים מהתגמולים על שמו

כמה שעות לאחר שטען כי עניין חידוש החוזה שלו עדיין לא טופל, ב"מארקה" מדווחים היום (שני) כי כריסטיאנו רונאלדו כבר האריך את חוזהו בריאל מדריד וימשיך במועדון עד 2018. על פי הדיווח, החוזה נסגר כבר בחודש שעבר ויהפוך את CR7 למשתכר המוביל בליגה הספרדית עם 17 מיליון יורו בכל אחת מחמש העונות הבאות. משמע: מיליון יותר מחוזה 16 המיליון לעונה של הנמסיס ליאונל מסי.

כריסטיאנו רונאלדו מנשק את הסמל של ריאל מדריד. AP
יסיים את הקריירה במדריד? כריסטיאנו רונאלדו/AP

"אני יכול להבטיח שכריסטיאנו יסיים את הקריירה שלו במדריד", אמר הנשיא פלורנטינו פרס לעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" לפני כשבועיים, בתגובה לידיעות על אפשרות שרונאלדו יעבור לאחת העשירות של צרפת, פריס סן ז'רמן או מונאקו, או אולי יחזור למנצ'סטר יונייטד. אם הדיווחים אכן נכונים ופרס עמד הבטחתו, משמעות הדבר שרונאלדו ימשיך בבלאנקוס עד גיל 33.

פרס הצליח להתגבר עם נציגיו של רונאלדו על המכשול העיקרי בדרך לסגירה: ענייני הזכויות. רונאלדו הצליח לשמור על 60 אחוזים מזכויות השיווק, הפרסום וכל המוצרים הנושאים את שמו. הסיכום הושג עוד בחודש שעבר, ועל פי הדיווח שיחה נוספת עם השחקן בלוס אנג'לס הובילה להשלמת העניין מבחינת הנשיא.

פלורנטינו פרז נשיא ריאל מדריד. רויטרס
עמד בהבטחה. פלורנטינו פרס/רויטרס

"הנושא הכספי לא היה העיקר מבחינת רונאלדו, אלא הרצון להרגיש נאהב ורצוי בריאל מדריד", כתב קרלוס קרפיו בידיעה על סיכום החוזה והתייחס למעמדו של רונאלדו בקבוצה, כמעט שנה אחרי שהשחקן טען כי הוא עצוב. "עכשיו הוא מרגיש מוערך על ידי הנשיא, המועדון, עמיתיו והאוהדים. זה יהפוך אותו למנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה. לראשונה מאז הגיע, רונאלדו מרגיש כמנהיג של ריאל. גם היחסים שלו עם סרחיו ראמוס ואיקר קסיאס טובים, ועכשיו הוא מאושר מאי פעם".

בריאל מתכוונים להודיע רשמית על הארכת חוזהו של רונאלדו כבר בשבועיים הקרובים, עוד לפני מחזור הפתיחה של הליגה הספרדית, שתצא לדרך ב-17 באוגוסט. המטרה של פרס היא להספיק להציג עד אז גם את גארת' בייל.

החוזה החדש של רונאלדו לא רק מקפיץ אותו מעל מסי וניימאר, אלא מציב אותו במקום השני בדירוג השכר העולמי מבין הכדורגלנים. רק סמואל אטו מאנז'י מחצ'קאלה מקדים אותו, עם שכר שנתי של 20 מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג עם איקר קסיאס את הזכייה של ריאל מדריד באליפות ספרד. רויטרס
שיפור ביחסים. כריסטיאנו רונאלדו עם איקר קסיאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully