וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א מוסקבה הכריזה: "מילוש תאודוסיץ' נשאר אצלנו"

האימפריה הרוסית הזימה את השמועות על כך שהקומבו-גארד המצוין עובר לפנרבחצ'ה אולקר. "הוא נשאר באדום של הלוחמים"

"השלמנו את בניית הסגל, מילוש תאודוסיץ' נשאר באדום-כחול של הלוחמים", כך הודיעה היום (שני) צסק"א מוסקבה. ההצהרה של המועדון הרוסי שמה סוף לדיווחים על כך שהקומבו-גארד המצוין בדרכו לפנרבחצ'ה אולקר. תאודוסיף חתום עד 2014 בצסק"א מוסקבה.

כזכור, בסוף חודש יולי פורסם בתקשורת הטורקית כי לפי מקור בפנרבחצ'ה אולקר הגארד הסרבי כבר חתם בקבוצה ויוצג רשמית בתחילת אוגוסט, אולם אף גורם רשמי במועדון הטורקי או בצסק"א לא אישר את הידיעה, והמעבר לא יצא לפועל. בסופו של דבר צסק"א פוגגה היום את ענן השמועות שריחף מעל עתידו של השחקן בשבוע האחרון, כשיצאה בהודעה הרשמית כי הוא ממשיך במוסקבה.

מילוש תאודוסיץ' צסק"א מוסקבה מול דשון ווד אלבה ברלין. Regina Hoffmann, GettyImages
נשאר לוחם באדום-כחול. תאודוסיץ'/GettyImages, Regina Hoffmann

תאודוסיץ' (26, 1.95 מטר), החל את הקריירה בז'לז'ניק בעונת 2004/05 ושיקח בסרביה עד 2007, אז נרכש על ידי אולימפיאקוס היוונית, בשורותיה הצטיין והפך לכוכב יורוליג. ב-2011 רכשה אותו צסק"א מוסקבה בעסקה שווייה 5.7 מיליון יורו, ותאודוסיץ' פגש בגמר היורוליג של עונת 2011/12 את האקסית אולימפיאקוס, לה הפסיד 62:61 בשנייה האחרונה. בעונה האחרונה תאודוסיץ' וצסק"א נעצרו בחצי גמר הפיינל פור על ידי אולימפיאקוס, שהמשיכה לזכייה שנייה ברציפות בתואר. תאודוסיץ' שיחק בעונה שעברה 30 משחקי יורוליג במדי צסק"א, ותרם בממוצע 12.7 נקודות, 4.9 אסיסטים ו-2.7 ריבאונדים.

משחקי "רעים": צפו בקטטה בין סלובניה לטורקיה

דיווח: יאסיקביצ'יוס דחה הצעה ממכבי תל אביב

מלאגה וקובאן רוצות להחתים את ליאור אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully