וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א. העולם בשחייה: ברנע שביעי, קופלב שמיני בגמר 50 גב

צפו בתקציר: שני הישראלים סיימו בשני המקומות האחרונים בגמר. ברנע: "מקום שביעי בעולם זה הישג". קופלב: "מרוצה"

עריכה: מיכאל ברגמן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התקציר באדיבות ערוץ 1

יממה לאחר שרשמו הישג ענק והעפילו לגמר אליפות העולם בשחייה שבברצלונה, קיוו הערב (ראשון) גיא ברנע ויונתן קופלב להמיר את ההישג הנהדר למדלייה, כשקפצו למים למקצה הגמר ב-50 מטר גב. לצערם, היכולת היום הייתה פחות טובה והשניים סיימו בשני המקומות האחרונים, ברנע שביעי עם 25.14 שניות (41 מאיות לאט יותר מהזמן שקבע בחצי הגמר) וקופלב שמיני עם 25.19.

שחיין ישראלי גיא ברנע באליפות העולם בשחייה. Al Bello, GettyImages
אתמול זה הלך טוב יותר. ברנע/GettyImages, Al Bello

גיא ברנע, שסיים שביעי במקצה, אמר הערב לערוץ הספורט: "אני מרגיש עדיין את ההתרגשות מהגמר. זו הרמה הכי גבוהה שניתן להגיע אליה, ובאמת שהיה לי מיוחד לעשות את זה עם יונתן. אני מרגיש שהייתי טיפה פחות חד בגמר מאשר בחצי, שם הכל היה מושלם והתפוצצתי בדיוק כמו שחלמתי. בגמר לא היו לי טעויות אבל פשוט היתה פחות חדות וכל מיני גורמים קטנים יכולים להשפיע על תוצאה הסופית בספרינט. אבל מקום שביעי בעולם זה הישג מבחינתי".

יונתן קופלב, שסיים שמיני במשחה הגמר: "אני מרגיש בסדר. זה גמר ראשון שלי, היתה קצת התרגשות אבל אני מרוצה בסופו של היום. זו היתה חוויה מטורפת, בעיקר אתמול. היום שנינו יצאנו קצת מאוכזבים כי סיימנו שביעי ושמיני, אבל ההרגשה אתמול היתה טובה. בסך הכל עשיתי תחרות די טובה".

קופלב אף סיפר כי הוא חלק את חדרו עם ברנע, מה שהפתיע מאוד את שאר היריבים שלהם: "אני וגיא ישנו ביחד בחדר. אנחנו חברים מאוד טובים. ברור שרצינו להתמודד על מדלייה, גיא עם התוצאה שלו מאתמול היה מתברג טוב. אני יכול להעיד על עצמי שהתרגשתי".

יונתן קופלב, שחיין ישראלי. Clive Rose, GettyImages
ממשיך לצבור ניסיון ותוצאות יפות. קופלב/GettyImages, Clive Rose

מי שניצח היה קמיל לאקור הצרפתי, שהיה פייבוריט מהרגע הראשון וסיים עם 24.42 מצוין. הוא הקדים ב-12 מאיות את בן ארצו ג'רמי סטראביוס, שבעצמו יחלוק את הכסף עם האמריקאי מאט גריברס, שסיים עם אותו זמן, 24.54 (השוויון השני בקרב על הכסף בתולדות אליפות העולם בשחייה). את הרשימה השלימו אסווין פאבר הספרדי (24.58), קסייולי סון מסין (24.76) ודניאל אורזקובסקי הבריטי (24.87). אגב, הזינוק של שני הישראלים היה טוב יותר מזה של כל שלושת השחיינים שעלו לבסוף על הפודיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully