וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא ברנע ויונתן קופלב בגמר 50 גב באליפות העולם

גאווה לשחייה הישראלית: ברנע עלה לגמר אחרי שניצח במקצה חצי הגמר הראשון עם 24.73 שניות, יונתן קופלב סיים רביעי באותו מקצה עם 24.95 שניות. הגמר: ביום א' בערב

עריכת וידאו: יותם בן דוד

צפו בברנע וקופלב עושים היסטוריה ומעפילים לגמר אליפות העולם ב-50 מטר גב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יום היסטורי לשחייה הישראלית באליפות העולם הנערכת בברצלונה: לראשונה, שני שחיינים ישראלים העפילו למשחה גמר אחרי שגיא ברנע ויונתן קופלב עלו הערב (שבת) לגמר אליפות העולם ב-50 מטר גב. ברנע בן ה-25 סיים את המרחק בזמן של 24.73 שניות, וזה הספיק לו למקום השלישי הכללי בתחרויות חצי הגמר. קופלב בן ה-21 סיים במקום הרביעי במקצה עם 24.95 שניות, שהעניק לו את המקום השביעי בין שמונת השחיינים שעלו למשחה הגמר, שייערך ביום ראשון בערב.

"זינקתי טוב, יותר טוב מהבוקר, והרגשתי שאני מוביל על השחיינים לידי", אמר גיא ברנע לאחר ניצחונו במקצה הראשון של חצי הגמר. "רק בסיום ראיתי לפי הלוח שניצחתי גם את גריברס האמריקאי. אני עכשיו מתמקד בתחרות מחר ולא מתעסק עם הדירוג שלי לגמר".

שחיינים ישראלים גיא ברנע, יונתן קופלב. AP
גאווה לשחייה הישראלית. ברנע וקופלב חוגגים העפלה לגמר/AP

זהו הגמר השני ברציפות של ברנע בן ה-25 במקצוע הזה באליפויות העולם. ב-2011 הוא סיים במקום השישי בשנחאי, והשווה את הישג הטוב ביותר של שחיין ישראלי באליפויות עולם. הפעם ברנע, שכבר זכה בשתי מדליות ארד באליפויות אירופה, חולם על פודיום גם באליפות העולם. קופלב בן ה-21 הוא אלוף אירופה במשחה ל-50 מטר גב, אבל מבחינתו מדובר בהישג שיא באליפויות העולם אחרי שב-2011 הוא סיים במקום ה-25 בלבד.

גיא ברנע, שחיין ישראלי. Quinn Rooney, GettyImages
אפשר לחלום על מדליה. ברנע/GettyImages, Quinn Rooney

ברנע וקופלב שובצו למקצה הראשון מתוך שניים של חצי הגמר. ברנע זינק מצוין, חתר במרץ וסיים ראשון בחצי הגמר עם 24.73 שניות. קופלב, שזינק טוב גם בוא, נחלש מעט באמצע הדרך, אך התוצאה הספיקה לו להיות אחד משמונת הטובים בעולם במשחה.

הבוקר, גיא ברנע, השיאן הישראלי, הפך לישראלי הראשון שהעפיל לחצי הגמר ב-50 מטרים גב עם זמן מצוין של 25.01 שניות במשחה החמישי מתוך שישה וסיים שמיני מבין כל המשתתפים. מיד אחריו זינק אלוף אירופה יונתן קופלב למשחה החזק ביותר, וגם הוא לא אכזב, קבע 25.17 שניות, וסיים במקום ה-12 מבין כל המשתתפים.

יונתן קופלב, שחיין ישראלי. Clive Rose, GettyImages
בין שמונת הטובים בעולם במשחה. קופלב/GettyImages, Clive Rose

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully