וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: אנתוני גודס על סף סיכום

3.8.2013 / 13:22

גארד הפועל תל אביב בעונה שעברה (26, 1.91) צפוי להיות הזר השלישי בסגל של הסגולים לצד ג'ראיי גרנט ולורנס באוורס

גארד הפועל תל אביב בעונה שעברה, אנתוני גודס, נמצא על סף סיכום בהפועל חולון, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חולון פנתה לשחקן לפני כשבוע וחצי, והשחקן ביקש לקחת מספר ימים על מנת לבחון את ההצעה של הקבוצה לעומת הצעות אחרות מאירופה, וככל הנראה החליט להצטרף לסגולים. בקבוצה מקווים לסגור את העסקה בימים הקרובים ולהפוך אותו לזר השלישי בסגל.

גודס (26, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת סטנפורד היוקרתית משנת 2009 במדיה שיתף פעולה עם דן גרונפלד ולורנס היל. אחרי שסיים את לימודיו בהצלחה, נפצע בתחילת עונתו הראשונה כמקצוען ולא שיחק יותר באותה העונה. בעונת 2010/11 פרץ במדי דקוטה וויזארדס מאותה הליגה ורשם 18.2 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע. את אותה עונה סיים בליגה בונצואלה. גודס חזר לדקוטה לתחילת עונת 2011/12, אך בינואר חתם בטראמו האיטלקית שם שיתף פעולה לזמן קצר עם יניב גרין. אחרי חודשיים במועדון חזר לליגת הפיתוח לפורט ווין.

אנתוני גודס הפועל תל אביב מול ריקי היקמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צפוי להשאר בישראל. אנתוני גודס/ברני ארדוב

את העונה שעברה פתח גודס במדי בי סי קייב האוקראינית והצטיין עם 17.2 נקודות, 3.8 אסיסטים ו-3.3 ריבאונדים בממוצע, אך קשיים כלכליים בקבוצה הביאו אותה לשחררו בפברואר. בהפועל תל אביב צירפו אותו והוא הרשים עם 15.6 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים, כולל 57.9 אחוזים מחוץ לקשת. בסדרת רבע גמר הפלייאוף עם מכבי תל אביב עלה ל-18.3 נקודות כולל 66 אחוזים מחוץ לקשת.

עד כה החתימה הפועל חולון את שחקני הפנים הזרים לורנס באוורס וג'ראיי גראנט ואת הישראלים גוני יזרעאלי, יחזקאל סקוורר, שלומי הרוש ואייזיק רוזפלט. במועדון מעוניינים לצרף ישראלי נוסף בעמדה מספר 3, כשעל הפרק נמצאים שמותיהם של שון דניאל וגלעד קרני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully